Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد:ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا رزاقی با اشاره به زمان ثبت نام مدارس شاهد، اظهار کرد: پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا ۱۷ خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تیر ماه لغایت ۱۴ تیر ماه و همچنین پیش ثبت‌نام‌ پایه دهم از پنجم تیر آغاز و تا ۲۱ تیر ادامه دارد و ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir انجام می‌شود.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد و خانواده‌ها تنها از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با اشاره به محدودیت‌های ثبت‌نام در مدارس شاهد، گفت: با توجه به ظرفیت هر مدرسه که از طرف استان اعلام می‌شود و طبق دستورالعمل و اولویت امتیازبندی که اعلام شده است، مدارس باید ظرفیت ثبت نام خود را از جامعه ایثارگری پُر کنند.

رزاقی خاطرنشان کرد:  درصورتی که همه دانش آموزان حائز امتیاز، ثبت‌نام شوند و باز جای خالی باقی مانده بود، می‌توان از دانش آموزان بدون اولویت امتیاز نیز ثبت نام کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مهمترین دغدغه ما تقویت جامعه ایثارگری در مدارس شاهد است؛ زیرا با وجود بالا رفتن سن رزمندگان و خانواده شهدا، این جامعه با کاهش روبرو شده است. برای این منظور تدابیری داشتیم که از جمله آنها می‌توان به ارائه خدمات به نوه جامعه ایثارگران و همچنین جانبازان اشاره کرد. به عنوان مثال برای سال تحصیلی جدید، امتیازات نوه رزمندگان که به ازای هر ماه ۳ امتیاز بود به پنج امتیاز افزایش یافته و حداکثر امتیاز این بخش از ۵۰ به ۷۰ رسیده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس شاهد ثبت نام سجا ثبت نام در مدارس شاهد طریق سامانه سجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید