Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع ناصر پورعلی‌فرد رییس پیشین فدراسیون و معارفه محمدتقی امیری خراسانی سرپرست جدید فدراسیون برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"و بر اساس اعلام سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، مراسم تودیع و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون با حضور مهدی علی‌نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاونت ورزش قهرمانی وزارت، ضمن تقدیر و تشکر از ناصر پورعلی‌فرد و مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قاعده دنیا این است که این رفت و آمد‌ها انجام شود و من شخصاً حضور در چنین مراسم‌هایی را دوست ندارم. پورعلی‌فرد از دوستان خوب و قدیمی بنده هستند که از زمانی که وی در فدراسیون تکواندو حضور داشتند؛ خدمت او ارادت داشتیم.

وی افزود: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از جمله فدراسیون‌های مهمی است که از بازوان وزارت ورزش و جوانان برای ورزش قهرمانی به حساب آمده و همه رشته‌های ورزشی نیز به آن نیاز دارند و پورعلی‌فرد نیز الحق و الانصاف در این چند سال خدمات بسیار و زحمات زیادی را کشیده‌اند و امروز بعد از ۳۵ سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند. امیدوارم همه ما نیز مانند پورعلی‌فرد عاقبت بخیر شده و به همین شکلی که امروز وی می‌روند ما هم برویم.

مهدی علی‌نژاد در ادامه خطاب به امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: امیری خراسانی از جوانان خوب و با انگیزه‌ای هستند که آینده متعلق به او است و امیدوارم که بتوانند امورات فدراسیون را در دوران سرپرستی به خوبی سپری و یک انتخابات خوب و سالم را در آینده بسیار نزدیک برگزار کنند. وی از جمله مدیران علمی و اخلاقی ما هستند و ما امیدواریم ایشان بتوانند که این دوره گذار را بخوبی پشت سر بگذارند.

علی نژاد در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای پورعلی‌فرد، برای امیری‌خراسانی در ادامه راه خدمت‌رسانی آرزوی موفقیت کردند.

ناصر پورعلی‌فرد رییس پیشین فدراسیون نیز در ادامه این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از علی‌نژاد و خسروی و آرزوی موفقیت برای امیری‌خراسانی، گفت: خدارو شکر که امروز به آرزوی خود رسیده و می‌توانم در اختیار خودم باشم. البته این را هم بگویم که باید ۱۰ سال پیش می‌رفتم که متاسفانه نشد.

پورعلی‌فرد در پایان گفت: در دورانی که در فدراسیون بودم، دوستان خوبی پیدا کردم، دوستانی که هر کدام توانی‌های خاص خودشان را دارند. امروز فدراسیونی را به امیری‌خراسانی تحویل می‌دهم که هم یک ریال بدهکار نیست، ضمن اینکه مبلغی هم در حساب خود دارد.

در ادامه مراسم محمدتقی امیری‌خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قبل از هر چیز از خداوند بزرگ شاکر هستم که باز این حقیر را قابل دانست و فرصت خدمتی دوباره به جامعه ورزش و این بار جامعه گسترده و دوست داشتنی بدنسازی و پرورش اندام ایران را بر دوشم محول کرد.

وی افزود: از زمانی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در خدمت جامعه ورزش بودم، با پورعلی‌فرد ارتباط داشتم و از نظرات او بهره‌مند می‌شدم. زمانی که بحث پرورش‌اندام پیش آمد من از یک جهت خوشحال بودم و از جهتی دیگر نگران! خوشحالی از بابت اعتماد وزارت ورزش و جوانان که به من اعتماد کرد و نگرانی بابت اینکه چگونه باید کار کنم تا بتوانم جانشین شایسته‌ای برای پورعلی‌فرد باشم.

امیری خراسانی در ادامه ضمن عرض تشکر از علی‌نژاد گفت: به خاطر اعتمادی که مجموعه وزارت ورزش و جوانان بخصوص علی‌نژاد به بنده داشتند، از وی تشکر می‌کنم و اعتقاد دارم این صندلی‌ها جابه‌جا می‌شوند، اما مطمئن باشید ما پورعلی‌فرد را رها نکرده و از نظرات و مشورت‌های او استفاده خواهیم کرد.

امیری‌خراسانی تصریح کرد: اصل ماجرای امروز فدراسیون آماده‌سازی آن جهت برگزاری یک مجمع انتخاباتی خیلی خوب و سالم است و امیدوارم در این راه بتوانیم گام‌های موثری برداریم و بتوانیم به زودی این مجمع را برگزار نمائیم. بنده در همین جلسه رسماً اعلام می‌کنم که نماینده هیچ دسته و گروه و طیف خاصی نبوده و نخواهم بود. این قول را به جامعه بزرگ پرورش اندام خواهم داد که صادقانه فعالیت کنم. امیدوارم در این مدت هم بتوانیم درس یادبگیریم و هم بتوانیم درس پس بدهیم.

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرورش اندام بدن سازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان امیری خراسانی پورعلی فرد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

کد خبر 6084696

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!