Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم استان در سال تحصیلی 1400-1399 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب الهی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام متقاضیان داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، از شنبه 17 لغایت سه شنبه 27 خرداد ماه 99 انجام و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 20 تیرماه 99 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی نیز اشاره کرد و با بیان این که تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 98-99 مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی می باشند؛ گفت: ملاک شرکت در آزمون کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

حبیب الهی ادامه داد: رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی بین دانش آموزان هر شهرستان و ناحیه خواهد بود و هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری و یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه به منابع، تعداد و ضریب سوالات نیز اشاره کرد و افزود: منابع آزمون، آموزش قرآن و پیام های آسمان، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضی و منابع طرح سوال نیز از کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی 98-99 خواهد بود.

حبیب الهی با بیان این که پذیرش نهایی دانش آموز در مدارس نمونه دولتی، برای رشته های تحصیلی: ادبیات و علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی فیزیک و شاخه فنی و حرفه ای منوط به کسب شرایط احراز رشته/زمینه، مطابق شیوه نامه اجرایی هدایت تحصیلی در خردادماه است، گفت: در صورت عدم احراز شرایط ثبت نام در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز، قبولی داوطلب در آزمون لغو و بی اثر می شود.

وی تاکید کرد: پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی ( 50 درصد نمره آزمون ورودی و 50 درصد معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم) خواهد بود و شرط محاسبه 50 درصد معدل کتبی، برای پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی، داشتن حداقل معدل کتبی 17 ارزشیابی پایانی نوبت دوم در سال تحصیلی 99-98 است.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی sanjesh.kermanedu.ir از تاریخ هفدهم تا بیست و هفتم خرداد ماه جاری مراجعه کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش متوسطه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام در آزمون ورودی دانش آموزان سال تحصیلی معدل کتبی پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس