Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شناسایی ۸۶۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار بیماران کووید ۱۹ در این کشور به بیش از ۱۴ هزار تن رسیده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در یک شبانه‌روز گذشته ۸۶۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده که بالاترین رقم ثبت شده از زمان شیوع این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با ثبت این رقم، شمار بیماران کووید – ۱۹ در افغانستان به ۱۴ هزار و ۵۲۵ نفر افزایش یافته است.

در بیست‌وچهار ساعت گذشته تنها در کابل ۴۱۱ مورد و در هرات نیز ۱۷۷ مورد مثبت کرونا ثبت شده است.

براساس آمار وزارت بهداشت افغاستان همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به یک‌هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت افغانستان سه مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویرس کرونا را نیز در یک‌شبانه روز گذشته گزارش داده است. به این ترتیب شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۴۹ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابتلا به کرونا در افغانستان قربانیان کرونا در افغانستان ویرس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

حیدریان گفت: ۲۲ هزار و ۷۱ ورزشکار از جامعه بانوان و ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر ورزشکار آقا در استان سمنان سال گذشته ساماندهی شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان بیان کرد: شمار ورزشکاران ساماندهی شده استان سمنان سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۶ و ۳۹ صدم درصدی داشت.

این مسوول بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۲۰ دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۴۱۴ شرکت کننده شامل ۲۲۲ خانم و۱۹۲ آقا در استان سمنان سال گذشته برگزار شد.

حیدریان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر سلامت باشگاه از سوی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: ۱۲۹ باشگاه در بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان سمنان سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان سمنان مشاوره روانشناسی و ساختار قامتی به ۲۱۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ آقا و ۶۹ خانم سال گذشته ارایه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • اخراج بیش از ۱۵۰ پناهجوی افغانستانی‌ از پاکستان
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان
  • تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید