Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش صفاری با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبی بازار شرایط قابل قبولی دارد اظهار کرد: نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون افزایش قیمت برنج از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صمت  اعلام نشده است تأکید کرد: نظارت در این زمینه به قوت در حال اجراست و حتی در شهرستان‌ها نیز کسبه‌ای که اقدام به فروش برنج با قیمت جدید کرده باشند برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا با هم متفاوت است اگرچه در استان همدان نیز قیمت برخی از خدمات و کالاها تابع کشور هستند ادامه داد: به طور کلی در حال حاضر قیمت‌ها در بازار به ثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: قیمت حبوبات با شیوع ویروس کرونا و محدودیت واردات افزایش یافته است چراکه بخش اعظمی از حبوبات کشور از طریق واردات تامین می‌شود.

صفاری با اشاره به اینکه در این برهه میزان عرضه و تقاضا برهم خورد و افزایش قیمت حبوبات در بازار بروز کرد گفت: ماه آینده قیمت این کالا با ورود تولیدات داخل به بازار کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: شهروندان تخلفات گرانفروشی و کم‌فروشی صنوف را از طریق تلفن‌های ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و اکیپ‌های بازرسی را در زمینه نظارت بازار یاری رسانند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان تأکید کرد: با توجه به دستورات وزارت صمت دپو و احتکار خودرو صفر کیلومتر در پارگینک‌ها  تخلف محسوب می‌شود لذا شهروندان در صورت مشاهده احتکار این خودروها اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیوع کرونا قیمت حبوبات بازار پارسی خبر افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد