Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:39:08 GMT

بازی های باقیمانده لالیگا همانند فینال است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۰۸۸۶

بازی های باقیمانده لالیگا همانند فینال است

به گزارش افکارنیوز،

آرتورو ویدال که آینده حرفه‌ای‌اش در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است، پس از تجربه‌های موفق با یوونتوس و بایرن مونیخ، به دنبال کسب نهمین جام قهرمانی‌اش در لیگ، این بار با بارسلوناست و از 11 بازی پایانی بارسلونا در رقابت‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا به‌عنوان 11 فینال یاد کرد.

اخبار ورزشی- به گفته خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا از تاریخ 11 ژوئن (پنحشنبه 22 خرداد) لالیگا با انجام دیداری بین تیم‌های سویا و رئال بتیس پشت درهای بسته از سرگرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

ویدال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: 11 بازی باقیمانده همانند 11 فینال خواهند بود، همه ما به این موضوع واقف هستیم و می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم. باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و باید به پیروزی فکر کنیم و کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی افزود: کسب نهمین قهرمانی متوالی‌ام در رقابت‌های لیگ رؤیایی برایم به شمار می‌رود، چون دست یافتن به چنین رکوردی در کنار کسب عناوین دیگر خیلی دشوار است. هنوز هم حس خوبی دارم و به جنگیدن و کسب جام‌ها ادامه خواهم داد.  

هافبک شیلیایی آبی‌واناری‌ها تصریح کرد: بازیکنان کمی در تاریخ هستند که موفق به کسب چنین دستاوردی شده‌اند، از این رو به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم نهمین قهرمانی‌ام در لیگ را با بارسلونا تجربه کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لالیگا فینال ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی هرگز موفق به پیروزی یا حتی گلزنی در برابر تیم مادریدی نشده است و رئال رقیبی است که ژوائو در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر از همه با آن روبرو شده است. 

او 10 بار با اتلتیکو مادرید، چلسی و بارسلونا به مصاف تیم رئال مادرید رفته اما نه در لالیگا، نه در سوپرجام و نه در لیگ قهرمانان، هرگز پیروز نشده است. امشب در سانتیاگو برنابئو، او امیدوار است که بتواند بر این طلسم غلبه کند.

ژوائو که در آخرین بازی لالیگا مقابل کادیز گلزنی کرد، امیدوار است بتواند امشب نیز به روند گلزنی هایش ادامه دهد.

او 6 بار با پیراهن اتلتیکو مادرید برابر رئال به میدان رفت. اولین بار، در هفته هفتم فصل 20-2019 که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. دومین بار در فینال سوپرجام بود که رئال در پنالتی ها برنده شد و سپس در 4 بازی لالیگا نیز برابر رئال نه پیروز شد و نه گلزنی کرد. او سپس قرضی راهی چلسی شد و فصل گذشته دو بار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال قرار گرفت و رئال هر دو بازی را 2-0 برد.

در فصل جاری او در ال کلاسیکوی رفت بازی را از ابتدا شروع کرد و رئال در پایان 1-2 برنده شد. در فینال سوپرجام نیز فلیکس تنها 29 دقیقه بازی کرد و بارسا 4-1 باخت. طلسم امشب می شکند؟

دیگر خبرها

  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو