Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در گفت و گو با وزیر دفاع و رئیس سازمان محیط زیست دستور مهار آتش سوزی جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی روز شنبه در این تماس‌های تلفنی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت آتش‌سوزی و اقدامات انجام شده برای اطفاء حریق تصریح کرد: لازم است سریعا تمام اقدامات لازم و ضروری با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار برای جلوگیری از دامنه آتش‌سوزی و نیز اطفاء حریق بکار گرفته شود و از ضرر و زیان‌های بیشتر و تخریب محیط زیست جلوگیری گردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گرم‌شدن هوا و احتمال بروز آتش‌سوزی‌های مشابه بایستی پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم اتخاذ گردد تا از تکرار چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

آقایان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این گفت‌وگوهای تلفنی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آتش‌سوزی در مناطق  جنگلی استان  کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات انجام شده برای مهار آتش‌سوزی را تشریح کردند.

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مهار آتش سوزی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهدگفت:جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

 محمد پذیرا  افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود ۳۵ نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

او گفت: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از ۶۰ به ۸ کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکار‌های نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی