Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیرات در سال ۹۸ حائز رتبه نخست در بین بنادر کشور شد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان،  عباس آذرپیکان در جمع خبرنگاران با بیان عملکرد 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیزات در سال 98، اظهار داشت: بندر چابهار  با اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیرساختی رتبه نخست را در عملکرد بودجه سرمایه‌ای در بین بنادر کشور کسب کرد.

بازدید سردار محمد و نوبخت از پروژه راه‌آهن چابهار-زاهدان به‌روایت تصویرفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص): پروژه احداث راه‌آهن چابهار ـ زاهدان سرعت می‌گیرد + فیلمنوبخت: پروژه احداث خط‌آهن چابهار ــ زاهدان سال آینده به اتمام می‌رسد / اتصال بندر استراتژیک چابهار به شبکه سراسری + فیلم

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه بیش از 18 پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی در سال 98 به پایان رسیده و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند، بیان کرد: از این جمله  اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل استان سیستان و بلوچستان در منطقه َA1 دریایی است که با اجرای این پروژه اقدام موثری در حوزه خدمات ایمنی و امداد و نجات شناورها صورت گرفت.

وی افزود: پروژه‌های نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابجایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه‌ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیرساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه‌هایی مورد اشاره است که در راستای بهبود مستمر و ارتقاء توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.

خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت‌زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناورهای دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش‌نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی از دیگر پروژه‌های مورد اشاره در بندر چابهار است.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقاء و بهبود مستمر فرآیندهای مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب این رتبه عنوان کرد و نسبت به تداوم آن اظهار امیدواری کرد.

انتهای پیام/392/ ز

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بندر چابهار سرمایه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.
وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.
وی افزود: بارش شدید باران که از روز گذشته در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

دیگر خبرها

  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور