Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: صبح امروز دهم خرداد ماه اخباری مبنی بر دپو خودرو‌های احتکاری در تعدادی از پارکینگ‌های برخی از مجتمع‌های تجاری در نقاط مختلف تهران دریافت کردیم که بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیم‌هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به این پارکینگ‌ها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اطلاعاتی خود دریافتند که مالکان ۵ پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان‌های آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی از داخل پارکینگ‌ها در مجموع ۱۷۷ دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل ۵ دستگاه هیوندا، ۳ دستگاه رانا، ۵ دستگاه جک S۵، ۱۵ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه مزدا تری، ۲۴ دستگاه ساینا، ۲۹ دستگاه تیبا، ۳۵ دستگاه پژو ۲۰۶، ۲۷ دستگاه پراید، ۱۳ دستگاه تندر ۹۰ و ساندرو و ۱۷ دستگاه پژو پارس کشف و مالکان این پارکینگ‌ها به اتهام احتکار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده حدود ۳۵۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضایی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ‌ها مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: کشف هزار میلیاردی خودرو‌های بدون پلاک در پارکینگ‌های تهران

بیشتر بخوانید: کشف ۱۰۱۴ دستگاه خودرو بدون پلاک در پارکینگ‌های سراسر کشور

بیشتر بخوانید: تک پلیس به پارکینگ‌های احتکار خودروهای بدون پلاک در تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار خودرو حوادث و انتظامی نیروی انتظامی فساد اقتصادی پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک