Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@04:27:36 GMT

قرارداد استوکس با پرسپولیس فسخ شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۰۵۵

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی و پر حاشیه سابق تراکتور که در پنجره زمستانی به پرسپولیس پیوست در این تیم دوامی نداشت و بعد از انجام چند بازی از حضور مجدد در ایران و شرکت در تمرینات سرخپوشان امتناع کرد و بعد از آن هم با بهانه قرار دادن شیوع کرونا در ایران حاضر نشد.

باشگاه پرسپولیس در طول این مدت پیگیر کارهای حقوقی استوکس و بازگرداندن وی به ایران بود ولی در نهایت وقتی از حضور دوباره او در این تیم نا امید شد قید ادامه همکاری با او را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه پرسپولیس اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد استوکس کرده و بدین ترتیب دومین حضور این بازیکن در فوتبال ایران هم با یک ناکامی همراه بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس