Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یعقوبیان از توزیع 58 سری جهیزیه شامل 10 قلم کالای ضروری بین زوج های جوان کم بضاعت شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: تمامی محصولات خریداری شده از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج های جوان را برطرف می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص کمک به تسهیل امر ازدواج جوانان، یکی دیگر از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه کاشمر، تهیه و توزیع 58 سری جهزیه جهت کمک به زوج های جوان کم بضاعت است که توان کافی جهت تهیه جهیزیه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه اهدایی شامل 10 قلم کالای ضروری بوده و هر سری جهیزیه شامل  ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، جارو برقی، ظروف چینی و ... است، خاطرنشان کرد: تمامی محصولات خریداری شده از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج های جوان را برطرف می‌کند.

فرمانده سپاه کاشمر جامعه هدف دریافت کننده جهیزیه ها را زوج‌های جوان نیازمند و محروم در راستای برداشت گامی در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان دانست و تصریح کرد: مرحله اول توزیع جهیزیه در بین نو عروسان نیازمندان شهرستان کاشمر با همکاری بسیج سازندگی استان، بسیج سازندگی شهرستان، بهزیستی و کمیته امداد انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه 58 سری جهیزیه شامل 9 قلم کالای اساسی است که در این مرحله توزیع شد، اذعان کرد: 14 سری جهیزیه در این مرحله به افرادی تعلق می گیرد که توسط مجموعه بسیج و سپاه شناسایی شده اند و 20 مورد توسط کمیته امداد و 24 مورد توسط بهزیستی شناسایی شده اند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه بیش از 25 میلیون تومان بر اساس قیمت های سال گذشته برآورد شده است، عنوان کرد: تمام اقلام تهیه شده کالاها وشرکت های ایرانی است حتی در برخی از موارد شرکت ها و کارخانه هایی انتخاب شده اند که با توجه به مشکلات اقتصادی به سمت و سوی تعطیلی یا رکود تولید حرکت می کردند که با این کار هم کالای ایرانی تهیه شده و هم باعث رونق تولید شده است.

وی در پایان تشریح کرد: 2 مرحله توزیع جهیزیه در سال گذشته صورت گرفت و در سال جاری سعی بر این است که حداقل یک یا دو مرحله دیگر در شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زوج های جوان سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر این که در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی وجود ندارد، گفت: در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امید شریفی در حاشیه نشست تنظیم بازار استان اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال‌جاری با ریاست استاندار اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برگزار شد.

وی با اشاره به بررسی موضوع هوشمندسازی فرایندهای تنظیم بازار در این نشست افزود: برخی از سامانه‌های مورد نیاز در استان مستقر هستند و در برخی حوزه‌ها نیز نیازمند استقرار سامانه‌ها هستیم که بتوانیم به‌صورت هوشمند فرآیندها را کنترل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان رصد بازار، فراوانی کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم را نکته محوری و کلیدی مورد تاکید در تمام جلسات تنظیم بازار دانست و ادامه داد: در حوزه کالاهای اساسی، دستگاه‌های نظارتی در هر نشست تنظیم بازار استان از وضعیت روند قیمت و فراوانی کالاها از جمله (برنج، گوشت، مرغ و …) و در حوزه سخت‌افزاری مانند اقلام ساختمانی و غیره گزارش‌های میدانی و به‌روزی را ارائه می‌کنند.

وی از بررسی موضوع اقلام دارویی مورد نیاز مردم در این جلسه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی را در این خصوص ارائه کرد و بر مبنای این گزارش تصمیماتی گرفته شد.

شریفی تصریح کرد: در ایام پایانی سال که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بود نزدیک به ۲۰۰۰ تن برنج، ۵۰۰ تن گوشت منجمد و حدود ۱۰۰۰ تن مرغ در استان توزیع شد.

شریفی از توزیع نزدیک به ۳۵۰۰ تن شکر در استان در سال جدید خبر داد و افزود: به همین میزان نیز شکر در ایام پایانی سال در استان توزیع شد.

وی به مردم نوید داد که هیچ مشکلی در فراوانی کالا وجود ندارد و گفت: آرامش خرید ادامه خواهد داشت، در حوزه تولید نیز ذخایر استراتژیک، آرد و نان و ذخیره اقلام اساسی نیز مشکلی نداریم و در این حوزه مردم با چالش روبه‌رو نخواهند شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال ۸۰۰ تن گوشت قرمز از طریق مباشرین و بخش خصوصی علاوه بر تأمین و تولید داخلی به بازار عرضه کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را تا حد امکان کنترل کنیم و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 746412

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان