Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این باشگاه در تلاش است تا امسال بدهی‌های خارجی خود را تسویه‌حساب کرده تا پنجره نقل و انتقالات برای تیم باز شود. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

پیمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه امسال ارومیه دو سهمیه در لیگ دارد که با حمایت مسئولان و هواداران بی‌شمار این شهر به دست آمده است اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ‌ ملت‌ها، میلیاردها ببینده در سراسر جهان ارومیه و شور شوق هواداران این شهر را به عینه مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سال گذشته و پس از پایان لیگ ملت‌ها، سرمربی تیم انتخاب و سکان‌هدایت تیم به مصطفی کارخانه سپرده شد اما به علت کسالتی که برای وی به وجود آمده بود، در هفته هفتم با وی قطع همکاری شد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در این راستا پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته فنی باشگاه، در فصل گذشته با پیمان اکبری برای دو فصل قرارداد بسته شد.

وی بیان کرد: در لیگ سال گذشته با اینکه والیبال ارومیه سیر صعودی داشت اما به علت شیوع ویروس کرونا، تیم در جایگاه  سوم ایستاد.

رضایی با اشاره به اینکه امسال دهمین سال تیمداری باشگاه شهرداری ارومیه به شمار رفته و شهرداری یکی از تیم‌های ریشه دار کشور است اظهار کرد: امسال تیمی جوان با میانگین سنی 25 سال روانه لیگ برتر خواهد شد و تمامی بازیکنان با نظر سرمربی تیم‌ جذب و یا قراردادشان تمدید شده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون بهترین تیم که در شان هواداران باشد بسته شده است تصریح کرد: لیگ برتر والیبال از 15 شهریور آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از اول تیر ماه تمرینات گروهی تیم آغاز می‌شود.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه صرفا با جذب بازیکنان سرشناس نمی‌توان قهرمان شد اظهار کرد: امید است که امسال با تیم یک‌دست و هماهنگی که بسته شده است، جشن قهرمانی با حمایت هواداران برگزار شود.

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از یکم تیر آغاز می‌شودبازیکن و مربی جدید به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوستند

رضایی گفت: همچنین در تلاش هستیم تا امسال بدهی‌های خارجی باشگاه را تسویه‌حساب کرده تا پنجره نقل و انتقالات برای تیم باز شود.

وی بیان کرد: همچنین با دو شرکت بزرگ و معتبر برای اسپانسری تیم از نظر مالی صحبت‌های خوبی انجام داده شده است.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با بازیکنان جوان و آینده دار بومی قرارداد سه ساله منعقد شده است اظهار کرد: همچنین باشگاه شهرداری ارومیه به دنبال آن است که سهمیه تیم دوم را در استان و خود ارومیه حفظ کند.

رضایی با اشاره به اینکه هدف تیم دوم‌ پشتوانه سازی برای تیم‌ سوپر لیگی با بازیکنان و کادرفنی بومی است گفت: انتخاب سرمربی دوم تیم نیز با نظر اسپانسر جدید خواهد بود.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۲۰ خیابان گلشن از سوی شهرداری منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

 در حال حاضر با تلاش عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی کوی ۲٠ خیابان گلشن در سطح منطقه دو شهرداری ارومیه در حال انجام است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است