Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@15:20:34 GMT

تعیین تکلیف اجرای طرح ترافیک در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۱۲۶

صراط:

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان تهران اظهار کرد: وضعیت استان تهران به سمت مدیریت و کنترل بیماری کرونا است و روند بیماران بستری و فوتی‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: سه راهبرد افزایش حساسیت‌ها توام با آموزش و آگاهی اقشار مختلف، ندادن اطمینان کاذب به شهروندان و پرهیز از عادی سازی موضوع در استان تهران پیگیری می‌شود، بر همین اساس کاهش روند بیماری به منزله پایان کرونا نیست، از اینرو ضرورت دارد که بهداشت فردی، فاصله‌گذاری اجتماعی و مراقبت و الزامات مربوطه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران عنوان کرد: نگرانی عمده در مورد بازگشت مسافران است، چرا که بسیاری از مسافران از این استان هستند که بازگشت آنها نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد، به علاوه از مرحله پیک بیماری کرونا در استان تهران عبور کردیم و روند بستری‌ها و اشغال تخت‌های ویژه رو به کاهش است.

محسنی بندپی با بیان اینکه وضعیت پردیس سفید است و اسلامشهر نیز طی سه روز اخیر فوتی نداشته است افزود: ساعت فعالیت پاساژ ها تا 6 عصر بوده که با توجه به در پیش بودن تابستان و گرمی هوا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محدودیت ساعت فعالیت آنها برداشته شد و البته بعد نظارتی افزایش می‌یابد، همچنین مساجد استان تهران نیز همچون سراسر کشور برای انجام نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی باز هستند.

وی تصریح کرد: فعالیت کارکنان ادارات به حالت قبل بازگشته البته با رعایت نکات بهداشتی، همچنین برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و افراد بالای 60 سال از ظرفیت دورکاری استفاده می‌شود، ضمن اینکه طبخ غذا و پذیرایی و مسائل این چنینی متوقف شده و جلسات نیز با رعایت فاصله گذاری و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.

استاندار تهران در مورد وضعیت طرح ترافیک افزود: مصوبه اجرای طرح ترافیک مربوط به 27 اردیبهشت بود که درخواست کردیم به بعد از تعطیلات عید فطر موکول شود چراکه افزایش مسافران مترو از 400 هزار نفر به 800 هزار نفر و بازگشت یک سوم کارکنان به محل کار خطرات بیماری را افزایش می‌داد، ضمن اینکه نسبت به فعال کردن ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها اقدام شود که قرار شد این موضوع در جلسه شنبه آینده ستاد ملی کرونا تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم اثربخش ترین راه مقابله با بیماری کرونا است، چرا که طبق گفته متخصصان و سازمان جهانی بهداشت بیماری کرونا فعلا دارو و واکسن ندارد و آنچه می‌تواند چرخه انتقال را متوقف کند فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات و پروتکل‌های مربوطه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک محسنی بندپی بیماری کرونا صراط بیماری کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید