Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت عربستان سعودی طی شبانه‌روز گذشته بیشترین شمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده و از افزایش آمار مبتلایان برای اولین بار طی هشت روز گذشته خبر داده است. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، وزارت بهداشت عربستان سعودی، امروز- شنبه- در گزارش روزانه خود درباره آخرین تحولات مربوط به شیوع ویروس کرونا در این کشور، از جان باختن 22 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس طی 24 ساعت گذشته خبر داد، که این آمار در روز گذشته 17 نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شمار قربانیان کرونا در این کشور به 480 نفر رسیده است.

این وزارتخانه همچنین از ثبت 1618 مورد جدید مبتلا به کرونا در همین بازه زمانی خبر داد و اعلام کرد مجموع کل مبتلایان تا امروز به 8384 نفر افزایش یافته است.

موافقت عربستان با بازگشایی تدریجی مسجد النبی (ص)بروکینگز: بحران اقتصادی، عربستان سعودی را تهدید به نابودی می‌کند

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد