Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@19:05:45 GMT

کشف بيش از 150 کيلوگرم ترياک در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۲۵۹

کشف بيش از 150 کيلوگرم ترياک در خوزستان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت :بیش از 150 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های هندیجان و اهواز کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر در 24 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی سه محموله مواد مخدر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی و با همکاری عوامل انتظامی هندیجان طی 2 عملیات موفق سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار تخصصی یک منزل تهیه و توزیع مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کرد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد : در مجموع این سه عملیات مقدار 150 کیلوگرم تریاک و 196 گرم سوخته تریاک کشف و سه دستگاه خودروی سبک توقیف شد.
سردار عباس زاده دوم خردادماه نیز از کشف بیش از 420 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان های بهبهان و هندیجان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت