Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین موسوی در توئیتی نوشت:

در قسمت جدید سریال «خروج» و در میانه یک همه‌گیری که جهان را پریشان کرده، ایالات متحده رابطه خود را با سازمان جهانی بهداشت قطع کرده است. این رژیم بی‌مسئولیت بعد از ناکامی در انجام وظایفش در قبال مردم خود، همواره به دنبال راه فراری بوده تا افتضاحی که به بار آورده را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازی اتهام‌زنی، جهان را نفریفته و نخواهد فریفت.

310311

کد خبر 1393895

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سازمان بهداشت جهانی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن

به گزارش جام جم آنلاین، جیمز ماراپه، نخست وزیر پاپوآ گینه‌ نو با اشاره به داستانی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا درباره سربه‌نیست شدن دایی‌اش در این کشور واقع در اقیانوس آرام تعریف کرده است، گفت که پاپوآ گینه نو لایق این نیست که به آن لقب «آدم‌ خوار» داده شود!

بایدن هفته گذشته داستانی را درباره آمبروز فینِگن، برادر مادرش تعریف کرد؛ کسی که به گفته بایدن حین مامورتی در گینه نو، پس از سقوط هواپیمای وی در اقیانوس آرام، مفقود شد. به گفته رییس جمهور آمریکا، هواپیما ساقط شد و جسد دایی او هرگز پیدا نشد چون «آنجا در آن بخش از گینه نو، آدم‌خوارهای زیادی بودند»!

ماراپه با اشاره به اینکه در چهار موقعیت با بایدن ملاقات کرده است، درباره اظهارات وی گفت: او همیشه احترام زیادی برای پاپوآ گینه نو قائل بوده است اما گاهی اوقات خون به مغزتان نمی‌رسد! شاید حرف‌های بایدن اشتباه لفظی بوده است؛ با این حال، کشور من لایق برچسب «آدم‌ خوار» نیست!

نخست وزیر پاپوآ گینه نو ادامه داد: کشور ما در جنگی که برای خودش نبود، به جنگ جهانی دوم کشانده شد. از آمریکا می‌خواهیم تا به پاکسازی این کشور و جزایر سلیمان از بقایای جنگ جهانی دوم از جمله اجساد انسان، لاشه هواپیما و کشتی، تونل و بمب که همچنان جان انسان‌ها را تهدید می‌کند، کمک کند.

وی در ادامه نیز با طعنه به بایدن گفت: شاید اگر این کار انجام شود، حقیقت درباره سربازان گمشده همچون آمبروز فینِگن مشخص شود.

دیگر خبرها

  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان