Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نجاتی در مورد پیگیری تمریناتش در ایام تعطیلی اردوی تیم ملی گفت: از همان روزی که اردو تعطیل شد، از خانه کشتی به خانه رفتم و تمریناتم را در خانه و همچنین پارک ادامه دادم. باید از رئیس هیئت استان قم هم تشکر کنم که کلید خانه کشتی شهدای نیروگاه را به من دادند که آنجا تمرینم را همراه با یک حریف تمرینی، دنبال کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این شکل توانستم آمادگی ام را حفظ کنم که بتوانم در لیگ شرکت کنم.

نجاتی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر پیشنهادی برای حضور در لیگ برتر داشته؟ تصریح کرد: نه هیچ پیشنهادی نبوده، اما یک سوالی همیشه برای ما وجود دارد و آن اینکه چرا رقم قرارداد‌ها در رشته‌های آزاد و فرنگی اینقدر فرق دارد، قرارداد ما نصف قرارداد آزادکاران هم نیست و این سوال همه فرنگی کاران است که جوابش را نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: امامی: برگزاری مسابقات کشتی نیازمند یک سری رفتار ها در جامعه است/ پیشنهاد دادیم رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ برگزار شود

وی در مورد حریفانش در وزن ۶۰ کیلوگرم، ادامه داد: المپیک که عقب افتاد خیلی‌ها از اوزان بالاتر و پایین‌تر تصمیم گرفتند به ۶۰ کیلوگرم بیایند، همه حریفانم را می‌شناسم.

کشتی گیر قمی تیم ملی فرنگی در مورد مدالی که در مسابقات جهانی نورسلطان گفت، خاطرنشان کرد: سال قبل از جهانی نورسلطان، در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ جوانان کشتی گرفتم. در کشتی قبل فینال به همین حریف هندی خوردم و ضربه فنی شدم. به خاطر همین مدال برنز جوانان جهان را گرفتم. این مدال انگیزه ام را بیشتر کرد که تمریناتم را به خوبی دنبال کنم و توانستم با کمک مربیان، نتیجه زحماتم را در قزاقستان بگیرم. بعد از اینهمه عذاب و سختی، کسب مدال و سهمیه المپیک حس خیلی خوبی داشت.

وی افزود: محمد بنا قبل از اینکه به جهانی اعزام شویم، من را به تورنمنت تورلیخانوف فرستاد که آنجا مدال طلا گرفتم و با عملکردم نظرش را جلب کردم. بعد از آن بود که بنا بیشتر از قبل به من روحیه داد و درنهایت هم توانستم فیکس تیم ملی شوم.

نجاتی در مورد اینکه چطور می‌تواند باوجود تعطیلی مسابقات، تجربه اش را برای المپیک افزایش دهد، گفت: ما که تمرینات مان را دنبال می‌کنیم. شرایط برای همه یکسان است، حتی برای حریفان خارجی. با کادرفنی و مربیان مان صحبت می‌کنیم، آن‌ها به ما برنامه می‌دهند. فعلا که نمی‌توانیم مسابقه بدهیم و باید منتظر بمانیم که آخرش چه می‌شود.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در مورد اینکه آیا بعد از کسب مدال جهانی، مسئولان استانی به وعده‌های شان عمل کرده اند؟ تاکید کرد: آن‌ها دوبرابر قول‌هایی که داده بودند، به من پاداش دادند. مدیرکل ورزش استان قم، رئیس و دبیر هئیت کشتی استان به من خیلی رسیدگی کردند. آن‌ها بعد از گرفتن سهمیه، به لحاظ معنوی هم از من حمایت زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: قهرمان کشتی آزاد جهان: «کرونا» خطرناک است/ برای مبارزه با حریفان باید آماده باشم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین