Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@00:04:58 GMT

قتل پسر معتاد به دست پدر عصبانی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۴۱۷

مرد میانسال که در اقدامی هولناک پسر جوانش را با شلیک گلوله به‌قتل رسانده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان - در این باره گفت: دوشنبه هفته گذشته جسد پسری 23 ساله که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده بود در شهرستان ماهنشان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات مشخص شد این پسر معتاد بوده و از مدت‌ها قبل با پدرش اختلاف داشته است. بنابراین در نخستین گام مأموران به پدر وی ظنین شده و به تحقیق و بازجویی از وی پرداختند که سرانجام دو روز بعد وی لب به اعتراف گشود و گفت: پسرم سال‌ها معتاد بود و سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم او بارها مرا تهدید به قتل کرده بود. آخرین بار نیز دوشنبه شب با چاقو به سراغم آمد و می‌خواست مرا بکشد که نتوانست اما من که از دست رفتارهایش خسته شده بودم تصمیم به قتل او گرفتم و وقتی سوار بر موتورسیکلتش شد و از خانه بیرون رفت در خیابان با شلیک گلوله او را کشتم.

رحمتی اظهار داشت: پس از اعترافات این مرد وی بازداشت شد و در حالی که از قتل فرزندش ابراز پشیمانی می‌کرد گفت که پسرش تحت تأثیر مواد مخدر و اعتیاد شدید برای او و خانواده‌اش مزاحمت و دردسر ایجاد می‌کرده و همین موضوع باعث شده که وی دست به این قتل بزند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: اینکه یکی از اعضای خانواده ناخلف و معتاد باشد دلیل بر قتل نیست و قانون به هیچ وجه آن را قبول ندارد و عامل جنایت باید در برابر اعمال و رفتارهای خود پاسخگو باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی قتل محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اعلام اینکه چند فرد ناشناس اقدام به خرید کالا از فروشندگان لوازم و تأسیسات ساختمانی و مغازه‌های فروش لوازم خانگی با چک صیادی کرده اند، اما پس از مراجعه به بانک متوجه می‌شوند که حساب صاحبان چک خالی و به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است.


سرهنگ حسین ترکیان افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد اعضای یک باند کلاهبردار ابتدا افراد معتاد و کارتن خواب را شناسایی و پس از رسیدگی به وضعیت ظاهری آنها اقدام به ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و سیم کارت به نام این افراد کرد و سپس با مراجعه به بانک و ارائه مدارک هویتی آنها دسته چک بانکی را دریافت و با این دسته چک‌های بدون پشتوانه اقدام به خرید کالا از فروشگاه‌های لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کرده و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کردند.


او گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد افراد معتاد که صاحبان اصلی چک‌های صیادی بودند را شناسایی و دستگیر کردند و با اعترافات آنها هویت متهمان اصلی پرونده را به‌دست آوردند.


سرهنگ ترکیان افزود: در چند عملیات جداگانه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در ادامه متهم ردیف چهارم و از اعضای اصلی باند که در زمینه خرید و فروش چک‌های بانکی بدون پشتوانه و شناسایی افراد کارتن خواب فعالیت داشت و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


او با بیان اینکه متهمان از ۸ فروشنده تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی بیش از ۲۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند گفت: با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی خود این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست