Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:54:40 GMT

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۴۴۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بازداشت شد

منابع مطلع در دادگستری استان فارس و دادستانی شیراز این خبر را تایید کردند.
تاکنون اطلاعات رسمی از علت دقیق بازداشت این مقام مسؤول اعلام نشده است.
کامیاب از ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ تاکنون مسؤولیت اداره کل ورزش و جوانان فارس را عهده‌دار است.
وی پیش از تصدی این مسؤولیت، مدیرعاملی باشگاه برق، کانونهای ورزشی، رییس هیات های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی ودبیرکلی مجمع خیرین ورزش استان فارس را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند

محمدعلی پهناور گفت: تثبیت جام صفوی و برگزاری سالانه آن در اردبیل دستاوردهای زیادی برای منطقه در حوزه‌های اجتماعی ، فرهنگی، گردشگری ورزشی و اقتصادی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل داری استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش است، افزود: برگزاری چنین رویدادی علاوه بر کمک و بستر سازی برای کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی باعث رشد و توسعه ورزش استان خواهد شد و ورزش جزو اولویت‌های اصلی تمامی مسئولان قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، بیان کرد: جام صفوی باید نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد و برای همین همه باید تلاش کنند با برگزاری باشکوه آن میزبان شایسته ای برای شرکت کنندگان باشیم.

پهناور با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: بدون شک با برگزاری جام صفوی شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در جامعه خواهیم بود.

او افزود: با اینکه برگزاری مسابقاتی در این سطح کار آسان و ساده‌ای نیست و حتما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت اما برای ادای دین به مردم به ویژه نوجوانان، جوانان و علاقمندان به ورزش به دنبال کارهای نمایشی و زودگذر نرفتیم و سعی کردیم اقدامات ماندگاری انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و دیگر مسئولان استان گفت: امیدواریم تمامی دلسوزان کمک کنند تا با هویت سازی، ثبیت و برندسازی، این جام برای همیشه به میزبانی استان برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • بهره‌مندی بیش از ۲۳۴ هزار خانوار از طرح کالابرگ فجرانه
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن فارس صادر شده است
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند