Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:47:52 GMT

امام جمعه مهریز: جذب دانشجو بر اساس نیاز جامعه باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۴۵۳

امام جمعه مهریز: جذب دانشجو بر اساس نیاز جامعه باشد

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه در دیدار با رییس و کادر اجرایی دانشگاه پیام نور شهرستان افزود: ارتباط بین دانشگاه و صنعت و توسعه فعالیت‌های علمی در کنار اقدام‌های عملی و فرهنگی مدنظر مراکز آموزش قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید از  دانشگاه و تحصیل دانشجویان برای توسعه، آبادانی، رونق اقتصادی، جهش تولید، ارتقای علمی و فرهنگی و حل و فصل امور و مطالبات جامعه و مردم در نظام اسلامی بنحو منتسب بهره گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: اصلی‌ترین دغدغه برای جذب دانشجویان نیاز و معرفی رشته‌های جدید است که خود می‌تواند به خوبی نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام ، انقلاب‌اسلامی و حل نیازها و خدمت صادقانه به مردم باشد .

محی‌الدینی تصریح کرد: مناسب است هیات علمی دانشگاه و کادر اجرایی، توانایی خود را در مباحث آموزشی و فرهنگی به ویژه مثل گذشته به کار گیرند تا دانشجویان از تمام امکانات بهره‌مند و رشته‌های جدید معرفی و شاهد تحولی بزرگ در تحقق اهداف عالیه عرصه دانش و کسب معارف فرهنگی و اخلاقی باشیم .     

وی همچنین به موضوع افت دانشجویان در سطح شهرستان اشاره کرد که باید برای حل آن به عنوان اولویت در برنامه دانشگاه با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و  معرفی بهتر دانشگاه به مردم شهرستان برنامه‌ریزی شود.

همچنین رییس دانشگاه پیام نور مهریز از عملکرد آموزشی این مرکز در مقابله با کرونا و برگزاری کلاس‌های برخط (آنلاین) ، آموزش مجازی و مسائل فرهنگی و مذهبی گزارشی ارائه و به تشریح برنامه‌ها و اهداف در سال جدید اشاره کرد.

مهریز سه دانشگاه و سه هزار دانشجو دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری یزد واقع است .

برچسب‌ها مهریز دانشجو جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز دانشجو جهش تولید مهریز دانشجو جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی