Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:29:31 GMT

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جدید مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۴۹۰

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جدید مجلس شورای اسلامی

وزیر کشور ضمن تبریک انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد نمایندگان مردم به جنابعالی حاکی از توانمندی‌ها و نشأت گرفته از شناخت، تجارب و سوابق انقلابی و مدیریتی شما در سالیان متمادی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم را به وی تبریک گفت:

در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به قالیباف رئیس جدید مجلس شورای اسلامی آمده است: در وصف اهمیت و جایگاه رفیع و ممتاز مجلس شورای اسلامی بعنوان خانه ملت و تجلی عینی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین کافی است که حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی فرمودند: «مجلس در رأس همه امور است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: اعتماد نمایندگان محترم مردم به جنابعالی بعنوان ریاست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی که بدون تردید حاکی از توانمندی ها و نشأت گرفته از شناخت، تجارب و سوابق انقلابی و مدیریتی شما در سالیان متمادی خدمت در بخش‌ها و حوزه های مختلف می باشد را تبریک عرض نموده، توفیقات جنابعالی را در عرصه بسیار مهم قانونگذاری، نظارت و راهبری قوه مقننه در این مقطع حساس از تاریخ که بحمدالله جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همدلی ها و تلاشهای هدفمند و بی وقفه قوای سه گانه و سایر ارکان نظام در مسیر افتخار و اقتدار قرار دارد از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر کشور قالیباف پیام تبریک مجلس شورای اسلامی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کاظمی‌پور، در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و نوشت: کسب جواز حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی توسط بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است، را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

کد خبر 6085102

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع