Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@19:42:10 GMT

توقیف تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۴۹۶

توقیف تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز

ایتنا - با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته برای شناسایی منابع تداخل ایجادشده روی شبکه‌های اپراتوری که شبانه‌روز در حال تامین ارتباطات مردم هستند، اخیراً تداخل‌های ناشی از تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز شناسایی شده که به‌صورت غیرقانونی وارد بازار شده‌اند.
رگولاتوری با شناسایی منابع تداخل ایجادشده روی شبکه‌های اپراتوری از تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز که به‌صورت غیرقانونی وارد بازار شده، برای جلوگیری از وقوع تداخل رادیویی، اعلام کرده که لازم است از استفاده و عرضه تلفن‌های بی‌سیم فاقد گواهی تائید نمونه و غیرمجاز خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی مدیریت فضای فرکانسی کشور و پل ارتباطی بین مردم و اپراتورهای فعال در حوزه ICT، برای جلوگیری از وقوع تداخل رادیویی بر ارتباطات رادیویی و برطرف کردن مشکلات درصورت وقوع، اطلاعیه‌ای درباره توقف استفاده و عرضه تلفن‌های بی‌سیم فاقد گواهی تائید نمونه و غیرمجاز از جمله تلفن‌های بی‌سیم خانگی با فناوری DECT6 منتشر کرده است.

با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته برای شناسایی منابع تداخل ایجادشده روی شبکه‌های اپراتوری که شبانه‌روز در حال تامین ارتباطات مردم هستند، اخیراً تداخل‌های ناشی از تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز با فناوری DECT6 شناسایی شده که به‌صورت غیرقانونی وارد بازار شده و به‌صورت قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفته است.

بنابراین ضروری است عرضه‌کنندگان و فروشندگان تلفن‌های بی‌سیم قبل از اقدام به خرید انبوه تلفن‌های بی‌سیم تجهیزات و فروش متعاقب آن، مقررات مربوط را به دقت مطالعه کرده و اقلامی که مشخصات فنی آن با مقررات تطابق کامل داشته و به تائید رسیده است را عرضه کنند.

براساس این اطلاعیه درصورت شناسایی تلفن‌های بی‌سیم غیرمجاز، ماموران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی موظف به توقیف آن هستند. بنابراین به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت، ضروری است از به‌کارگیری و عرضه هر نوع مارک و مدل تلفن‌های بی‌سیم خانگی با فناوری DECT6 خودداری شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلفن بی سیم گوشی بی سیم رگولاتوری تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل

سیاوش نیرومند گفت: ۱۳۵ مورد از این تعداد تغییر کاربری با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ۳۹ مورد نیز به استناد ماده ۳ این قانون طبق احکام قطعی صادره از مراجع قضایی قلع و قمع شد و مابقی موارد شناسایی شده نیز در دست اقدام است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سطح اراضی کشاورزی آزاد شده تغییر کاربری داده شده شهرستان اردبیل طی یک سال گذشته قریب به ۴۸ هزار متر مربع اعلام کرد.
او حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را یکی از وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: جهاد کشاورزی امانتدار اراضی زراعی است و باید حافظ و مدافع بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده باشد.

نیرومند هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و اظهار کرد: مردم باید نسبت به موضوع حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و بهره برداری اصولی و صحیح از آن مطلع شده و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.
او همچنین از تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی خواست تا قبل از هر گونه تغییر کاربری، برای اخذ مشاوره و کسب مجوز قانونی لازم به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل