Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:20:41 GMT

آخرین میخ‌ها به تابوت مشروعیت اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۵۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

«آیا دراگان اسکوچیچ بهترین انتخاب برای تیم ملی بود؟ نه. آیا او در قواره‌های کی‌روش یا برانکو است؟ نه. آیا انتخاب دراگان توانست افکار عمومی را متقاعد کند؟ نه. همه اینها و یک کرور سؤال و جواب مشابه دیگر سر جایش، اما هیچ‌ کدام اینها نوع رفتار امروز فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ را توجیه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز از یک گوشه دنیا خبر مذاکره ایرانی‌ها با یک مربی منتشر می‌شود؛ از گابریل کالدرون تا استراماچونی و حالا هم ویلی سانیول. ما آن قدر صاف و ساده‌ایم که همه تکذیب‌های مدیران صدیق فدراسیون را باور می‌کنیم، اما سؤال اینجاست که چرا از این شایعه‌ها مثلا اطراف برانکو و نیمکت تیم ملی عمان نیست؟ چرا باید این همه دروغ فقط در مورد آلترناتیو اسکوچیچ ساخته شود؟ اگر فرض کنیم همه اینها شیطنت داخلی است، چرا رسانه‌های بین‌المللی باید یک گوشه این بازی را بگیرند؟

مسئله اینجاست که اسکوچیچ در حالت عادی هم در سمتی به بزرگی هدایت تیم ملی ایران با بحران مشروعیت مواجه بود. حالا اما بازی دنباله‌دار جانشین‌یابی برای او، این معضل را جدی‌تر کرده است. فردا بازیکنان با کدام «باور» باید زیر نظر اسکو کار کنند و حرفش را بخوانند؟ وقتی اسم مربی روی کاغذ ضعیف است، حداقل باید یک پشتیبانی قوی از او صورت بگیرد تا مشکلات کاهش بیابد، اما در مورد اسکوچیچ همین موهبت هم در حال دریغ شدن است. کار کردن با برخی ستارگان پرادعای فوتبال ایران ساده نیست و حالا این شایعات رنگارنگ، اوضاع را برای مربی کروات بدتر هم می‌کند. بدشانسی بزرگ‌تر اسکوچیچ هم تعطیل شدن همه برنامه‌های تیم ملی به‌ خاطر ویروس کرونا است؛ در غیر این صورت او الان باید ۲ بازی برگشت با هنگ‌کنگ و کامبوج را پشت سر گذاشته و برای بازی‌های حیاتی با عراق و بحرین آماده می‌شد. در این صورت شایعات خودبه‌خود متوقف می‌شد اما فعلا ویروس هم به ضرر اسکوچیچ عمل کرده است.»

منبع: روزنامه همشهری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسكوچيچ مربي فوتبال فدراسيون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که از همان ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد