Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@07:22:38 GMT

سه نفر درتالاب بین المللی هامون غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۵۴۰

سه نفر درتالاب بین المللی هامون غرق شدند


صدای ایران-نظر یونس بارانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این حادثه پنج سرنشین در قایق حضور داشتند که براثر واژگونی قایق سه نفر غرق و ۲ نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر و مردم محلی نجات یافتند.
وی ادامه داد: دو تیم امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
رییس جمعیت هلال احمر هیرمند بیان کرد: هم اینک ۱۵ تیم غواصی هلال احمر در محل حضور دارند و درحال جستجوی غرق شدگان این حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هامون غرق شدن مرگ تالاب سیستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به متاثر از بارندگی از خدمات رسانی به بیش از ۳۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات خدمات ارایه شده در پی بارندگی های دو روز اخیر اظهار کرد: امدادگران این جمعیت به ۳۲۱۰ نفر در قالب ۶۴۴ خانوار خدمات امدادی ارایه دادند و ۳۶۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌ است.

 

سلحشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی ها ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۴۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۸۵ تیم به متأثرین بارندگی ها در سطح استان امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: طی این مدت بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم نایلون،۲۴۷تخته پتو، ۵۰۶ تخته موکت، ۱۵۹ دستگاه چادر و ۳۵۴ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی بین متأثرین بارندگی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تخلیه آب از ۲۴ منزل مسکونی توسط امدادگران تصریح کرد: ۵ کمپ اسکان اضطراری هلال احمر در دو شهرستان جاسک و قشم برپا شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

دیگر خبرها

  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان