Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا و ضرورت ادامه مقابله با آن، باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی به دقت رعایت شود تا شیوع این ویروس کنترل گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان اردبیل اظهار کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا و ضرورت ادامه مقابله با آن، باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در محافل عمومی به دقت رعایت شود تا شیوع این ویروس کنترل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر اردبیل، ۳۵ اکیپ از عوامل بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های لازم به مردم و نیز نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: طی مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، یک‌هزار و ۷۰۰ بازدید در سطح شهر اردبیل جهت نظارت بر اجرای طرح انجام شده بود.

امامی یگانه تصریح کرد: مرحله دوم این طرح در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان اردبیل آغاز شد و تا بازگشت شهرستان به وضعیت سفید ادامه خواهد یافت.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل ویروس کرونا کرونا بهداشت فرمانداری اردبیل طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند
  • (عکس) توئیت جدید مهدی فضائلی بعد از جنجالی شدن اظهاراتش درباره حجاب