Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:01:02 GMT

خدمات‌فروش سهام‌عدالت در بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۵۶۳

خدمات‌فروش سهام‌عدالت در بانک گردشگری

با فراهم شدن زیرساخت ها در بانک گردشگری، خدمات فروش سهام عدالت برای عموم مردم عملیاتی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، با توجه به آزادسازی سهام عدالت از سوی مقام معظم رهبری و همچنین در جهت توسعه بازار سرمایه، بانک ها هم به کمک بازارسرمایه آمده اند که بانک گردشگری در این زمینه پیشتاز است.
مردم می توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور ، از خدمات فروش سهام عدالت در شعب این بانک بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرحله نخست که آزادسازی سهام عدالت است ، برای بهره مندی از خدمات بانک گردشگری با مراجعه به وب سایت سازمان خصوصی سازی و انتخاب گزینه آزادسازی سهام عدالت و ثبت اطلاعات لازم در این قسمت ضروری است که متقاضیان می توانند با وارد کردن شماره شبای حساب بانک گردشگری خود در قسمت مربوطه اقدام کنند.
در مرحله دوم تکمیل اطلاعات برای بهره مندی از خدمات فروش سهام در شعب بانک مردم می توانند از طریق مراجعه به وب سایت بانک گردشگری به آدرس Tourismbank.ir و کلیک بر روی گزینه سهام عدالت یا مراجعه حضوری به شعب بانک و ثبت اطلاعات لازم اقدام کنند.
با فراهم آمدن امکان آزادسازی سهام عدالت ، دو امکان و انتخاب شامل روش مستقیم و غیر مستقیم برای سهامداران درنظر گرفته شده است.
بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت بانک گردشگری بورس محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی آزادسازی سهام عدالت خدمات فروش سهام بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی