Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از شناسایی 40 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل و رسیدن آمار کلی به 2765 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  شهرام حبیب زاده عنوان کرد: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد جدید ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل شناسایی شده که با احتساب آن شمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان اردبیل از ابتدای شیوع به دو هزار و ۷۶۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد تا کنون یک هزار و ۹۴۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند و از تعداد ۹۹ نفر بستری در مراکز درمانی استان اردبیل تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از ویروس کرونا در استان اردبیل ثبت نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی