Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@01:32:18 GMT

کشف ۱۷۷ خودروی احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۷۵۶

کشف ۱۷۷ خودروی احتکار شده در تهران

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سردار علی ذوالقدری در حاشیه اجرای این طرح گفت: صبح امروز خبری در مورد دپوی خودروهای فاقد پلاک در پارکینگ واقع در مجاورت چند مجتمع تجاری در نقاط مختلف تهران به پلیس رسید که درپی آن اقدامات اولیه انجام شده و پس از تایید صحت گزارش دریافتی مجوز قضایی برای برخورد با این پارکینگ‌ها و توقیف خودروها اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ظهر امروز ماموران با در عملیات های جداگانه به این پارکینگ ها رفته و مشاهده کردند که مالکان پنج پارکینگ خودرو در حوالی خیابانهای آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی را دپو کرده‌اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برساند که در همین راستا ماموران وارد عمل شدند.

ذوالقدری با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها ۱۷۷ دستگاه انواع خودرو ایرانی و خارجی کشف و توقیف شد، گفت: پنج دستگاه هیوندا، سه دستگاه سواری رانا، پنج دستگاه جک، یک دستگاه هایما، ۱۵دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه مزدا سه، ۲۴دستگاه ساینا، ۲۹ دستگاه تیبا، ۳۵ دستگاه پژو ۲۰۶، ۲۷دستگاه پراید، ۱۳ دستگاه تندر ۹۰ و ساندرو ، ۱۷پژو پارس کشف جزو خودروهای کشف شده است که اکثر آنها فاقد پلاک هستند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مالکان این پارکینگ‌ها به اتهام احتکار دستگیر شدند، افزود: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ارزش ریالی خودروهای کشف شده را نیز بالغ بر۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودروهای فاقد پلاک احتکار پارکینگ خودرو پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار