Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:22:02 GMT

ورود سازمان بازرسی به ماجرای رضایت‌نامه گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۹۱۵

ورود سازمان بازرسی به ماجرای رضایت‌نامه گل‌محمدی

سازمان بازرسی کل کشور درباره نحوه پرداختی‌ها در صدور رضایت‌نامه سرمربی پرسپولیس توسط باشگاه شهرخودرو اظهار نظر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نسبت به عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط پرسپولیس در صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی بارها ابراز گلایه کرده، امروز مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول‌پناه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وصول چک‌های شهرخودرو برای صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی انجام شده یا خیر، ابراز کرد: رضایت‌نامه وصول شده است، اما در مورد مباحث آقای حمیداوی باید بگوییم که در خصوص چک‌های ارائه شده به شهرخودرو مشکلی وجود دارد که ما از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم تا این موضوع را تعیین تکلیف کند.

 

او ادامه داد: نسبت به اصل قرارداد استعلام گرفتیم چون یک سری اشکالات فنی وجود دارد. یکی از مسائل این است که صاحبان امضای باشگاه پرسپولیس در آن زمان که مدیرعامل یا یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه بودند، این چک‌ها را امضاء نکردند و به همین دلیل شائبه‌هایی وجود دارد. در همین راستا از مراجع نظارتی درخواست ورود به این موضوع را داشتیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع ارتباطی به خود باشگاه شهرخودرو ندارد و ما باید به مراجع نظارتی چنین مسئله‌ای را بگوییم.

 

شهر خودرو فرهاد حمیداوی یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرهاد حمیداوی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران رضایت نامه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟