Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:08:49 GMT

توقیف محموله ۵۱۳ کیلوگرمی مواد مخدر با تلاش پلیس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۹۵۵

توقیف محموله ۵۱۳ کیلوگرمی مواد مخدر با تلاش پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودروی زانتیا حامل بیش از ۵۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: در آخرین اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر انتقال و جابجایی محموله سنگین از مواد مخدر برای پلیس محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد قاچاقچیان با تحویل محموله‌ای از مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان قصد جابه‌جایی آن به پایتخت کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اقدام سریع و مسئولانه پلیس استان سمنان در این راستا اشاره کرد و گفت: محورهای مواصلاتی در استان هدف پس از هماهنگی‌های لازم تحت کنترل محسوس و نامحسوس مأموران انتظامی درآمد.

حسنی تصریح کرد: در شامگاه گذشته یک دستگاه خودرو زانتیا با هدایت لحظه‌ای مأموران انتظامی استان در محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان شناسایی و توقیف شد.

وی از کشف ۵۱۳ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک از این خودرو خبر داد و گفت: خودرو مذکور برابر قانون توقیف شد.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس استان سمنان سیستان و بلوچستان استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز