Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود رضوی با بیان این مطلب که از ۶ اسفندماه سال گذشته، با دستور ستاد مبارزه با کرونا بازارهای سیار به طور کامل تعطیل شده بودند، اظهار کرد: بدون شک بازار روز در جوامع شهری امروزی چه در کلان شهرها و چه در شهرهای کوچک مشتریان خاص خود را دارد. تنوع کالا، کاهش قیمت کالا، تثبیت قیمت ها و حذف واسطه ها از جمله ویژگی های این نوع بازارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت بازارهای سیار در مشهد به طور روزانه با سه هزار غرفه دار در قالب پنج هزار و 200 مجوز صورت می گیردو علاوه بر ایجاد زمینه های کسب و کار خرد، نقش به سزایی در اشتغال زایی، حمایت از مشاغل و تولیدات داخلی داشته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: فعالیت این بازارها از حیث پراکنش مناسب به فراخور ایام هفته و عرضه تمامی اقلام مورد نیاز خانوارها اقدام بسیار خوبی است و سبب ایجاد فرصت کسب درآمد برای افرادی که امکان استفاده از فضاهای تجاری را ندارند و تهیه مایحتاج شهروندان با قیمتی مناسب می شود.

رضوی خاطرنشان کرد: با مناسب تر شدن شرایط، فعالیت مجدد این بازارها منوط به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش در هنگام کار و همچنین عدم دریافت و پرداخت وجه نقد در تعاملات غرفه داران با مشتریان آغاز شده است .

وی اضافه کرد: پس از پیگیری های صورت گرفته در زمینه بازگشایی مجدد بازارهای سیار، با هدف حمایت از کالای ایرانی، توسعه مشاغل خانگی و خود اشتغالی بانوان؛ در صدد ایجاد بازاری با محوریت صنایع دستی و هنر ایرانی هستیم که امیدواریم تا پایان نیمه اول سال به بهره برداری برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازار کتاب خودرو شهرداری کشاورزی مشهد بازارهای سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور زندگی در جمعه بازار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بین علاوه بر تأمین مایحتاج روزمره خود از خرید پوشاک هم غافل نمی‌شوند، به گفته خریداران قیمت‌های پوشاک در روز بازار‌ها مناسب‌تر از مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

تنوع در جمعه بازار از کیف، کفش و انواع پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، میوه و سبزیجات زیاد است.

البته ناگفته پیداست که گستره دایره انتخاب هر فرد برای خرید، مستقیم به موجودی حساب بانکی او وصل می‌شود.

برخی از مردم قیمت‌ها را مناسب می‌دانستند و برخی هم از قیمت‌های بالا گله داشتند.

همدانی‌ها دراین هوای بهاری با حضور خود به جمعه بازار گرما بخشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • فعالان بخش خصوصی: با تعطیلی پنچشنبه ها، قطع ارتباط هفتگی ایران با بازارهای جهان ۴روز می شود