Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:24:32 GMT

۲ مدیر شهرداری کرمانشاه بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۰۱۱

۲ مدیر شهرداری کرمانشاه بازداشت شدند

به گزارش ایرنا، ۳۰ اردیبهشت یک زن آلونک نشین به نام «آسیه پناهی»، ساکن شهرک سجادیه پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه توسط ماموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد.
افشین کرمی دادستان کرمانشاه عصر روز شنبه (دهم خرداد) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال وقوع این حادثه صبح امروز مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه و قایم مقام وی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بازداشت این افراد تا زمان تعیین تکلیف پرونده و مشخص شدن نتیجه تحقیقات همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه و قایم مقام وی به همراه مسوول امور حقوقی شهرداری منطقه سه صبح امروز از سمت خود برکنار شدند و به گفته سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، شهردار منطقه سه این شهر نیز تعلیق شد.
مرگ زن آلونک نشین کرمانشاه قتل عمد نیست
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از گفت‌ وگوی خود با ایرنا در رابطه با تحقیقات انجام شده در این پرونده گفت: براساس نظر پزشک قانونی هیچ اثری از ضرب و شتم بر روی بدن متوفی و اندام های داخلی وی پیدا نشده است.
کرمی با تاکید بر اینکه این پرونده قتل عمد محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: پزشک قانونی از اندام های فرد موردنظر نمونه‌برداری کرده و اکنون در حال انجام تحقیق است تا مشخص شود که این خانم بر اثر پیامدهای حاصل از اجرای حکم اجراییات فوت کرده است یا خیر؟
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز امروز از برخورد با متخلفان پرونده فوت زن آلونک نشین خبر داد و خواهان بررسی ویژه در این زمینه شد.

برچسب‌ها دادستانی کل کشور کمیسیون معماری شهرسازی و حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر کرمان کرمانشاه پروندهٔ خبری پیگیری پرونده فوت زن کپرنشین در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور کرمانشاه دادستانی کل کشور کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی