Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:57:59 GMT

بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۲۶۴

بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های حرم مطهر رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی از بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های حرم مطهر رضوی خبر داد.

مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین تصمیمات پیرامون رفع محدودیت زمانی زیارت در صحن‌های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: با پیگیری تولیت آستان قدس، دغدغه ایشان به خاطر سلامت زائران در جلسه امروز ستاد ملی کرونا، مبنی بر اینکه محدودیت زمانی باعث تجمع بیشتر شده و گرمای تابستان که اکنون در مشهد حاکم است، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز این قضیه در ستاد ملی کرونا با رئیس‌جمهور مطرح شد و به وزیر دستور دادند که به مشهد بیایند، وزیر به مشهد آمدند و رسما در خبر ۲۰ به صورت تلفنی اعلام کردند که محدودیت صحن‌ها برداشته شد و اختیار این قضیه در زمینه ساعات ورود و خروج به آستان قدس و تولیت آستان قدس رضوی واگذار شد و از امشب حرم به صورت ۲۴ ساعته باز خواهد بود.

رضوی‌کیا همچنین در خصوص آخرین تصمیمات برای رفع‌ محدودیت‌های فضاهای بسته در حرم بیان کرد: در مورد فضاهای بسته حرم فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازگشایی حرم مطهر رضوی آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی