Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@09:09:19 GMT

۶ منتخب دیگر به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۲۶۷

۶ منتخب دیگر به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کردند

شش منتخب دیگر مجلس یازدهم طی نامه‌ای خطاب به رئیس شعبه 12 مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کردند.

به گزارش شریان نیوز،علی‌‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اعتراض جمعی از منتخبان مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اظهار داشت: 6 منتخب  دیگر نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: به غیر از روح‌الله نجابت، بنده و علیرضا زاکانی که نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کرده بودیم، سیدنظام‌الدین موسوی، مالک شریعتی، احمد نادری، علی خضریان، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری از جمله منتخبان جدیدی هستند که نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: اعتراض این منتخبان نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سواستفاده از جایگاه نمایندگی بوده است.

کریمی در خاتمه عنوان کرد که این 6 منتخب نامه خود را خطاب به حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی رئیس شعبه 12 مجلس ارسال کردند.
  صبح امروز علی‌اکبر کریمی، روح‌الله نجابت و علیرضا زاکانی نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم اعتراض کرده بودند که 6 منتخب دیگر از جمله علی خضریان، سیدنظام‌الدین موسوی، مجتبی رضاخواه، احمد نادری، مالک شریعتی و اقبال شاکری نیز طی نامه‌ای جداگانه اعتراض خود را نسبت به اعتبارنامه این منتخب مجلس یازدهم اعلام کردند.

منبع: شریان

کلیدواژه: نسبت به اعتبارنامه غلامرضا اعتراض کردند مجلس یازدهم منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند

فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه جریان اصولگرایی در مجلس رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را آغاز کنند، گفت: در مجلس دوازدهم فراکسیون اکثریت نخواهیم داشت و آرا بین چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح کارشناسانه اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند که بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه ۵ ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد اما قاعدتاً نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کرده و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ اولین فراکسیون با حضور آقای قالیباف خواهد بود که ما نام فراکسیون جمهوری‌خواهان را بر آن گذاشته‌ایم؛ دومین فراکسیون پایداری است که به دنبال حکومت اسلامی هستند؛ سومین فراکسیون مربوط به کسانی است که از شرایط موجود ناراضی هستند و فراکسیون‌های دیگر را قبول ندارند و خود را محور اصلی می‌دانند و به نوعی سوپرانقلابیون در آن حضور دارند و در نهایت فراکسیون چهارم که اصلاح طلبان، مستقلان و ناراضیان وضع موجود که در اقلیت هستند، در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر در مجلس جدید ائتلافی شکل بگیرد، قالیباف رئیس مجلس خواهد ماند اما اگر چنین نشود، افرادی چون آقا طهرانی و حاجی بابایی عهده دار ریاست مجلس خواهند شد و هیئت رئیسه مجموعه‌ای از افرادی خواهد شد که در رقابت‌های سیاسی با هم قرار دارند و ممکن است همین مسئله موجب شود تا رسالت خود را برای حفظ وحدت و انسجام در داخل مجلس حفظ کنند.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم