Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:29:34 GMT

پیدا شدن پیکر یک مغروق آستانه ای در رودخانه سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۲۸۶

پیدا شدن پیکر یک مغروق آستانه ای در رودخانه سپیدرود

ایسنا/گیلان سرپرست هلال احمر گیلان از پایان علمیات تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان در پی جستجوی پیکر دو جوان اهل سنگر و جوان ۲۰ ساله آستانه ای در رودخانه سپیدرود خبر داد.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اعلام حادثه غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود که جهت شنا رفته بودند، بیان کرد: روز شنبه، سوم خردادماه سال جاری خبر غرق شدن دو جوان اهل سنگر شهرستان رشت، توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیکر غرق شدگان در پی حادثه مذکور خبر داد و گفت: پس از عملیات جستجو در چند روز، جنازه یکی از غرق شدگان که جوان ۲۱ ساله بود در هفتم خردادماه در رودخانه سپیدرود، حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر شهرستان رشت و دیگری که جوان ۱۶ ساله بود در ۱۰ خردادماه در منطقه کدوسرای بخش کوچصفهان توسط تیم های امدادی هلال احمر رشت پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

غلامی به پیداشدن یکی دیگر از مغروقین رودخانه سپیدرود در شهرستان آستانه اشرفیه اشاره کرد و افزود: ساعت ۱۶ روز گذشته، ۹ خردادماه خبر غرق شدن جوان اهل آستانه اشرفیه در رودخانه سپیدرود حوالی روستای کیسم آستانه اشرفیه، توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش، سه تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم های واکنش سریع به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند که پس از جستجو، کمتر از ۲۴ ساعت پیکر جوان ۲۰ ساله آستانه ای در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جاری در همان منطقه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ندای امداد شبانه روزی پاسخگوی مردم است، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر غرق شدگی رودخانه سپیدرود جمعیت هلال احمر هلال احمر گیلان آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت