Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،پیکر آیت الله شیخ محمود زاهدی قمی یکی از ائمه جماعات مسجد امام حسن عسکری (ع) پس از تشییع و اقامه نماز آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در گلزار شهدای شیخان به خاک سپرده شد.

آن مرحوم سال ها  عمر خود را در خدمت به ایتام، مستمندان، اقامه نماز جماعت در مسجد امام حسن عسکری (ع) و خدمت به طلاب سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) مبارزات دامنه داری علیه رژیم شاه داشت؛ غیر از تدریس دروس حوزوی در مقاطع مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آیت الله زاهدی در سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی، بسیار چشم گیر است.

مراسم بزرگداشت او جمعه شب با حضور اساتید حوزه، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید و جمعی از مردم قدرشناس قم در مسجد امام حسن عسگری برگزار شد.

منبع:خبرحوزه

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه حوزه علمیه قم جامعه مدرسین تشییع و خاکسپاری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی

روز گذشته زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. در همین راستا، تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می‌کنید.

منبع: جماران

tags # سید محمد خاتمی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • عکسی از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر استاد مهدی علمداری در اصفهان