Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:04:25 GMT

کلوپ: لیورپول من چند قانون مشخص دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۳۱۳

کلوپ: لیورپول من چند قانون مشخص دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید که تیمش چند قانون مشخص و تعیین شده دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از انتخاب به عنوان سرمربی لیورپول با این تیم به افتخارات زیادی دست یافت و توانست قرمزهای آنفیلد را به روزهای خوش گذشته بازگرداند. او تا به اینجا با لیورپول لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها را به دست آورده و حالا هم در آستانه قهرمان کردن این تیم در رقابت های لیگ برتر بعد از ۳۰ سال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید: " من ترجیح می دادم که ما با هر پیراهن متفاوتی به میدان می رفتیم اما همه با مشاهده سبک بازی ما می گفتند که اوه بله این لیورپول است. این همان چیزی است که ما سعی میکنیم به آن دست پیدا کنیم."

 

 

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " ما چند قانون واضح در تیم‌مان داریم. اینکه می‌خواهیم چگونه بازی کنیم، چگونه دفاع کنیم، قصد داریم در چه منطقه ای دفاع کنیم و اینکه می‌خواهیم پاس ها را به چه سمتی ارسال نماییم. ما چقدر سرزنده هستیم؟ چقدر مثبت؟ چقدر شجاع؟

 

ما لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم اما ایده مهم من این بود که بهتر شویم و پیشرفت کنیم. اگر واقعاً متمرکز شویم و در چند زمینه پیشرفت کنیم می‌توانیم حتی بهتر از اینها باشیم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟

منچسترسیتی با توجه به برنامه لیگ برتر پیش از دیدار با برایتون، دو بازی کمتر از لیورپول خواهد داشت. 

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر مقابل فولام به برتری 3-1 دست یافت. 

لیورپول با سه امتیاز دیدار فولام اکنون در کنار آرسنال صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها تا پنج‌شنبه منتظر دیدار منچسترسیتی و برایتون می‌مانند. در بازی امروز که کلوپ تغییرات متعددی را در ترکیبش داشت، ترنت الکساندر آرنولد، رایان خرافنبرخ و دیوگو ژوتا گلزنی کردند. یورگن کلوپ در مصاحبه با اسکای پیرامون بازی گفت:

ما دو بازی اخیر خارج از خانه را برده‌ایم. نمی‌توانیم چیز بیشتری از تیم بخواهم، عملکرد آن‌ها امروز خیلی خوب بود. بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، فوتبال فوق‌العاده‌ای بود. از لحاظ تاریخی ما خیلی عملکرد خوبی در زمین فولام نداشتیم. از عملکرد تیم خوشم آمد. گزینه‌های تیم را دوست داشتم، از لحاظ اسکواد وضعیت خوبی وجود دارد. ما به همین این بازیکنان احتیاج داریم. باید به جنگ ادامه دهیم.  

کلوپ در مورد بازیکنانی که وارد بازی کرد، ادامه داد:

همه بازیکنان کیفیت بسیار بالایی دارند. گاهی آن پویایی وجود ندارد اما بازیکنان لیورپول کیفیت دارند.  

 آیا پیروزی امروز پاسخی به شکست‌های هفته گذشته بود؟

چرا نباید واکنش نشان دهیم؟ چطور به جایی که امروز هستیم رسیدیم؟ 

لیورپول روزهای آینده به مصاف اورتون خواهد رفت. پیروزی در دربی مرسی‌ساید فشار را روی منچسترستی که آن روز دو بازی کمتر خواهد داشت، افزایش می‌دهد؟ 

بازی با اورتون بسیار سخت خواهد بود. دربی برای هر دو تیم خاص است. آن‌ها (اورتون) وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند، تیم درنده دیگری هستند اما ما به سراغ‌شان می‌رویم. فشار روی سیتی؟ واقعا فکر می‌کنید آن‌ها چنین فشاری را احساس می‌کنند؟ آن‌ها همه چیز را در سال‌‌های گذشته برده‌اند. نمی‌دانم و اهمیتی هم نمی‌دهم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی