Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ایمیدرو در موضوع ورود به معدن آلبلاغ برای پی جویی و اکتشاف خیلی معطل کرده است.

محمدعلی شجاعی در جلسه رسیدگی به مصوبات رئیس جمهور که 10 خرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: ایدرو و ایمیدرو باید مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان را اجرایی و به تعهدات خود در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فولادی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین  نیز در ادامه این جلسه از عدم تعهد ایمیدرو در قبال آغاز و انجام پی جویی ها و اکتشاف مواد معدنی سرب و روی در منطقه معدنی آلبلاغ گلایه و انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه پی جویی و اکتشاف در معدن آلبلاغ توسط ایمیدرو یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بوده است، اظهارکرد: این هلدینگ همچنین بر استقرار تیم حفاظتی به منظور برقراری امنیت در این منطقه معدنی نیز تعهد داده بود اما متاسفانه این هلدینگ تاکنون به این تعهد خود عمل نکرده و اخیرا نیز اعلام کرده است که نمی تواند چنین تیمی را در این منطقه مستقر کند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که حفاظت از این منطقه معدنی توسط 70 درصد از نیروهای نیروی انتظامی شهرستان اسفراین انجام می شود درحالیکه این نهاد برای انجام وظایف اصلی خود در این شهرستان با کمبود نیرو مواجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معدن آلبلاغ اسفراین ايميدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت

عملکرد حفاری اکتشافی ایمیدرو طی یازده ماه سال 1402 به 516هزار متر رسید که این رقم 13درصد بیش از رقم پیش بینی بوده است.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه گذشته، ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی توسط شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو صورت گرفت این در حالی است که برنامه حفاری کل سال ۱۴۰۲ معادل ۴۵۶ هزار متر بود.

ارزش سرمایه گذاری انجام شده در مدت مورد بررسی به مرز ۳۱ هزار میلیارد ریال رسید. طی یازده ماه مورد بررسی شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی، مجتمع سنگ آهن، آلومینای ایران، طلای زرشوران و ملثی صنایع مس و همچنین طرح توانمندسازی اکتشاف اقدام به حفاری‌های اکتشافی کردند.

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است