Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در دومین جلسه شورای هماهنگی با مواد مخدر استان در سال جاری اظهارکرد: گلستان جز استان های پرخطر در شیوع مواد مخدر نیست اما توجه به پیشگیری و مقابله از اولویت های اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت استارت آپ ها که بیشتر جوانان در آن فعالیت دارند و با بهره گیری از توان دستگاه هایی همچون ورزش و جوانان، بهزیستی، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی و سازمان های مردم نهاد می توان از اقدامات خلاقانه در راستای کنترل شیوع مواد مخدر، درمان معتادان و فعالیت های پس از ترک استفاده کرد و البته اعتبارات لازم را برای برگزاری این استارت آپ تامین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس با اشاره به اهمیت فناوری در زمینه مقابله با مواد مخدر، بیان کرد: پارک علم و فناوری با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاه ها می توانند با استفاده از ظرفیت استارت آپ ها در درمان اعتیاد، اقدامات موثری را انجام دهد.

استاندار گلستان با بیان نقش خانواده در مقابله با اعتیاد یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد مصرف کنندگان در استان برای مصارف تفننی و خودنمایی به مواد مخدر گرایش دارند و خانواده و دستگاه های فرهنگی می توانند با آموزش های مناسب مانع جوانان در توجه به مواد مخدر شوند.

حق شناس ادامه داد: بیشترین تلاش ما معطوف به عدم گرایش به مواد مخدر است اما ترک معتادان و همچنین ممانعت از رجوع دوباره ترک کنندگان از اهدافی است که باید با استفاده از تمام توان دستگاه های متولی نسبت به آن اقدام کرد.

کد خبر 4937861

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر مشهد فطریه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

سردار  احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و سریعاً با صدور دستور توقف، آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر را که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده، پیدا کنند. در ادامه مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم روانگردان شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک سوداگر مرگ در جریان این عملیات گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهم و مواد مخدر کشف شده روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس