Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسن حضرتی گفت: شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای متقاضیان ایجاد کرد و با مساعدت مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس و کارشناسان دادگستری قیمت عرصه در سال ۹۸ به روز رسانی نشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت عرصه پس از به روز رسانی قیمت کارشناسی واحدها ، اظهار داشت: پیشرفت چشمگیر ساخت پروژه‌های عمرانی در فازهای ۵،۱۱،۸،۹ مسکن مهر پردیس افزایش قیمت فروش عرصه را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس ادامه داد: تا هفتم هرداد ماه سال جاری متقاضیان ۱۹ هزار و۱۷۷ واحد عرصه مسکن مهر پردیس به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان خریداری کردند که درآمد حاصله صرف  ساخت واحدهاو عمران و آبادانی فازهای مسکن مهر پردیس شده است..

حضرتی گفت: مالکان با خرید عرصه دیگر مشکل  اجاره ۹۹ ساله و مشارکت با دولت را ندارند و مالک قطعی  واحد با خرید عرصه و اعیان می شوند.

وی ادامه داد: سامانه www.pardis.city  پاسخگوی متقاضیان ومالکان مسکن مهر پردیس برای خرید عرضه و انجام سایر امور در دوران شیوع بیماری کرونا است، مالکان می توانند خرید عرصه را آنلاین انجام داده و تا یک ماه پس از پرداخت  برای تشکیل پرونده مهلت دارند.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت درآمد کارشناسی مسکن مهر مسکن مهر پردیس پروژه های عمرانی مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از تأیید درخواست‌های نهضت ملی مسکن ۲ هزار نفر در ممسنی و ۱۱۱ در رستم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم 111 نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که 63 نفر واریز وجه داشته‌اند و برای 63 واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز 2 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که 894 نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون 852 واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و 588 واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار 509 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند و تعداد 147 نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورت‌جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد. علاوه بر این در جریان بازدید، مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن