Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف اعتباری اختصاصی دارد.

عباس گودرزی در مراسم افتتاح پل شهدای دانش‌آموز که امروز دهم خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه پل شهدای دانش‌آموز ابتدا در اختیار شهرداری بود اما با توجه به وضعیت مالی نامطلوب این دستگاه خدمات رسان شهری این پروژه به راهداری واگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارها با پیگیری به ثمر می‌رسد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) پس از سال‌ها افتتاح شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: یک دستگاه ام آر آی برای این بیمارستان تهیه شد که در حال نصب است.

گودرزی اضافه کرد: پروژه بیمارستان کوثر از ۶ هزار متر به ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردهای لازم در حال توسعه است.

وی بیان کرد: همچنین کارخانه خوراک کودک که سال‌ها مسکوت مانده بود پیگیری‌های لازم برای این کارخانه صورت گرفت که این آمادگی وجود دارد که به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه شیرخشک ایران فعالیت خود را ادامه دهد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: راه‌آهن بروجرد فقط روی کاغذ بود و ردیف اعتبار ملی نداشت که طی ۲ سال گذشته پیگیری‌های زیادی برای این طرح صورت گرفت و امروز  راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف اعتباری اختصاصی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان آیت الله بروجردی ره مجلس شورای اسلامی راه آهن بروجرد عباس گودرزی دانش آموز بیمارستان کوثر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌ موقع پل جدید انجیرلو را به ‌صورت مستمر پیگیری کنند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به ‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار در سیل سال گذشته عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بازدیدهای میدانی از این پروژه را در یک سال اخیر یادآور شد و بیان کرد: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌ اکنون فونداسیون آن به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی نیز انجام شده و تیرهای عرشه به محل پروژه انتقال یافته است.

میرجعفریان ادامه داد: براساس اعلام اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای پل انجیرلو ظرف سه ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی تصریح کرد: لازم است اداره ‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه در تکمیل به‌ موقع آن اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6079662

دیگر خبرها

  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه