Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:24:20 GMT

مولر 3 گل تا شکستن رکورد دبروین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۴۷۵

مولر 3 گل تا شکستن رکورد دبروین

مهاجم کهنه‌کار باشگاه بایرن مونیخ 3 پاس گل تا رسیدن به رکورد دبروین در بوندس لیگا فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان فورتنا دوسلدورف است و با 3 گل پیش است.

در این بازی توماس مولر به خوبی موفق شد باز هم نقش بازی سازی خود را به خوبی ارائه دهد و موفق شد روی گل سوم تیمش پاس گل مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پاس گل را برای لواندوفسکی مهیا کرد.

مولر تعداد پاس‌گل‌های خود را به عدد 18 رساند تا به رکورد کوین دبروین هافبک بلژیکی منچستر سیتی نزدیک شود.

کوین دبروین در فصل 15-2014 زمانی که پیراهن ولفسبورگ را برتن داشت موفق به ثبت 21 پاس گل شد و حالا مولر 3 پاس گل برای رسیدن به این رکورد فاصله دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ رکورد بوندس لیگا مولر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت این رکورد بر دل آلونسو و لورکوزن ماند

به گزارش "ورزش سه"، سال‎‌های زیادی بود که باواریایی‌ها بر کل کشور آلمان چیرگیِ کاملی داشتند و همه عناوین را مال خود می‌کردند؛ اما سرانجام بازیکنی که سه بار با بایرن طعم قهرمانی چشیده بود، به عنوان مربی به این لیگ آمد تا لورکوزن را برای اولین بار در تاریخ‌شان به قله فوتبال آلمان برساند.

این اتفاق زودتر از پایان فصل و در هفته بیست و نهم رخ داده است ولی اکنون فرصتی است تا نگاهی به سریع‌ترین جشن‌های قهرمانی تاریخ بوندسلیگا داشته باشیم که همگی در یک دهه گذشته و به لطف نتایج درخشان بایرن مونیخ ثبت شده است.

فصل 2014-2015: هفته سی‌ام
سومین قهرمانی متوالی بایرن به سادگی بدست آمد. شواین‌اشتایگر که فصل پایانی‌اش را سپری می‌کرد، گل پیروزی بخش را در برابر هرتابرلین به ثمر رساند تا جام را برای هشتمین و آخرین بار بالای سر ببرد.
در پایان بایرن با 79 امتیاز اول و وولفسبورگ با 69 امتیاز دوم شد.

فصل 2017-2018: هفته بیست و نهم
ابتدای فصل برای باواریایی‌ها خوب پیش نمی‌رفت و دورتموند با پیتر بوش صدر را در اختیار داشت. پس از اخراج آنچلوتی و حضور یوپ هاینکس بر روی نیمکت آلیانز آرنا، معادلات تغییر کرد و بردهایِ پشت سر هم از راه رسید. برد پرگل مقابل آگزبورگ تیر خلاص بود و بیست و هفتمین جام هم نصیب اف سی هالیوود شد.
بایرن فصل را با 84 امتیاز تمام کرد و شالکه با 63 امتیاز دوم شد.

فصل 2012-2013: هفته بیست و هشتم
دورتموند دو سال پیاپی بود که سینی نقره‌ای را از آن خود می‌کرد و فرمانروای لیگ بود. اما بایرن تحملش بیش از این نبود و رکوردهای بی‌شماری را برای قهرمانی جابجا کرد؛ آنها تمامی هفته‌ها را صدرنشین بودند، بیشترین امتیاز در تاریخ بوندسلیگا را کسب کردند، کمترین تعداد باخت را داشتند، بیشترین تعداد برد را بدست آوردند و با 25 امتیاز اختلاف با دورتموند، زودترین تاج‌گذاری را ثبت کردند.
این آغاز یک امپراطوری طولانی بود.

فصل 2013-2014: هفته بیست و هفتم
روند عالی آنها در سال بعد هم ادامه داشت و حتی بعضی از رکوردهای فصل گذشته خودشان هم به دست خود آنها جابجا شد.
19 پیروزی متوالی و 28 بازی بدون باخت، خود یک چیز جدید بود.
بایرنِ پپ در آن فصل فقط دو شکست داشت که هر دو هم بعد از قطعی شدن عنوان‌شان بود. 90 امتیاز یعنی اینکه فقط یک امتیاز از فصل پیش کمتر دشت کردند و این آمار پابرجا ماند.

حالا پس از قهرمانی ژابی آلونسو با تیمش، ممکن است بسیاری از این رکوردها به دست بایر لورکوزن بیفتد و اتفاقات جدیدی در تاریخ فوتبال آلمان رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • پایان دیکتاتوری بایرن با کودتای آلونسو!
  • حسرت این رکورد بر دل آلونسو و لورکوزن ماند
  • پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد/ علیپور به مدال نرسید
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)