Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در یک شب خودرو سواری پژو ۲۰۶ پارک شده‌ در خیابانی در محله نازی آباد، در دو فقره مورد سرقت قرار گرفته است، منتشر شد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد که هیچ پرونده ای در خصوص انجام دو مرحله سرقت از یک خودرو سواری متعلق به شهروندان آن‌هم در یک شب و در محله نازی آباد، در کلانتری این محل تشکیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: از شهروندی که مالک این خودرو هست و مدعی است که به این شکل از خودرویش سرقت شده است، تقاضا داریم برای ارائه جزییات بیشتر و کشف سرنخ‌های دقیق تر از نحوه و شگرد سرقت رخ داده، با اداره فضای مجازی پلیس پیشگیری پایتخت به شماره ۰۲۱۶۳۹۸۱۲۲۰ تماس گرفته و مراتب را به ما گزارش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت دزدی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف ۱۲ فقره سرقت در سطح شهر شیراز خبر داد.

کاووس حبیبی امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پایین در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران پلیس آگاهی در این راستا ۵ نفر از سارقان را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو در سطح شهر شیراز اعتراف کردند.  

حبیبی به شهروندان توصیه کرد: اعضای این باند بیشتر خودرو هایی را به سرقت می بردند که از ایمنی کمتری برخوردار و همچنین در نقاط پرت و تاریک پارک شده بودند، لذا شهروندان توجه داشته باشند که حتی الامکان خودروهای خود را در مکان های پر تردد و مکان‌هایی که از نور کافی برخوردار است، پارک کرده و سیستم ایمنی خوردو های خود را بالا ببرند تا سارقان را در امر سرقت ناکام بگذارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد