Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:17:56 GMT

کاله آمل از لیگ برتر والیبال کنار کشید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۵۲۹

فدراسیون والیبال ایران با جدایی کاله مازندران از لیگ برتر موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه مسئولان باشگاه کاله مازندران تصمیم به کناره گیری از فصل آینده لیگ برتر والیبال گرفته ‌و‌ نامه انصراف خود را به فدراسیون ارسال کردند، مسئولان فدراسیون‌ با تصمیم این باشگاه موافقت کردند. همچنین پس از انصراف کاله، صحبت‌هایی در مورد جایگزین شدن تیم هراز به جای کاله در لیگ برتر به عنوان نماینده آمل منتشر شد که فدراسیون والیبال با این پیشنهاد نیز موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: فدراسیون همه تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را جهت حفظ کاله در لیگ انجام داد چون یکی از سرمایه‌های ورزش کشور است. کاله از معدود تیم‌های ریشه دار و خصوصی لیگ بود که خروجش از این رقابت‌ها باعث تاسف ما شد، اما به هر دلیل مسئولان این تیم خواستند امسال در لیگ نباشند که فدراسیون پس از پیگیری‌های متعدد با این تصمیم موافقت کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم هراز جایگزین کاله در لیگ می‌شود؟ اظهار کرد: بر اساس آیین نامه سال ۹۸ منعی برای این کار وجود ندارد، اما واگذاری امتیاز تنها به این معنی نیست که صرفا امتیازات کاله را به تیم هراز واگذار کنیم. هراز به عنوان نماینده آمل درخواست کرد در لیگ باشد که فدراسیون هم موافقت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی کاله لیگ والیبال تابناک ورزشی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی با برگزاری یک بازی دیگر به پایان می‌رسد که حواشی بسیار زیادی در مسابقات مختلف این مرحله ایجاد شد که چهره زشتی را برای لیگ برتر ساخت.

در بازی‌هایی که ۸ تیم پایانی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کردند، اهالی این رشته بارها شاهد درگیری بازیکنان تیم‌های مهمان با هواداران تیم‌های میزبان، روی سکوها و حتی گاها داخل زمین بودند؛ اتفاقی که در یک لیگ حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود. 

نکته مهم اما آنجایی است که فدراسیون بسکتبال در حالی جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ را روز گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۳)، برای بررسی حواشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر برگزار کرد که تنها فقط یک بازی از مسابقات این مرحله باقی است. 

ضمن اینکه باید تاکید کرد حواشی این مرحله از همان بازی‌های دوم سری آغاز شد و در مسابقات مختلف حواشی وجود داشت که شاید بهتر بود فدراسیون به جای نوش دارو بعد از مرگ سهراب، در همان ابتدای کار قوانین سفت و سخت‌تری را برای کنترل حواشی وضع می‌کرد. 

با این وجود، حالا که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر تنها یک بازی بین تیم‌های طبیعت و نفت باقی مانده، بهتر است فدراسیون بسکتبال قوانینی که در این جلسه برای مرحله یک چهارم نهایی وضع کرده را حداقل در مراحل باقی مانده لیگ (نیمه‌نهایی و فینال) با اقتدار عملی کند تا شاید کمی از چهره زشت حواشی در لیگ کاسته شود.

تصمیمات اخذ شده در جلسه روز گذشته فدراسیون به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود. شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم