Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: خط چهار مدارِ خروجی پست مهزیار (از پست ۴۰۰ کیلو ولت مهزیار تا پست ۱۳۲ کیلو ولت سپنتا) که عملیات آن به پایان رسیده ۱۶ کیلومتر طول دارد و برق‌دار شده است.

وی ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه را بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با برچیده شدن خط دو مدارِ و جایگزینی خطوط چهار مدارِ یک کار اقتصاد مقاومتی در این پروژه انجام شده و ظرفیت انتقال برق در همان کریدور دو برابر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اجرای این پروژه را باعث پایداری برق مصرفی بخش‌های مختلف و رونق کشاورزی در منطقه جنوب غرب اهواز دانست و گفت: تأمین انرژی پست‌های ۱۳۲ کیلو ولت گلدشت و سپنتا و افزایش انتقال ظرفیت شبکه ۱۳۲ کیلو ولت از دیگر اهداف بهره‌برداری خطوط چهار مدارِ خروجی پست مهزیار بوده است.

دشت بزرگ تأکید کرد: از مهرماه ۹۸ تاکنون ۱۲۵ کیلومتر مدار و ۱۱۳ کیلومتر هادی پرظرفیت به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق منطقه ای خوزستان چهار مدار کیلو ولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد