Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آزاد سازی سهام عدالت گفت: از شب گذشته تاکنون ۳.۵میلیون نفر به سایت مراجعه کرده و سهام خود را دیده‌اند و مالکیت خود را احراز کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، «علی آقامحمدی»، در مراسم افتتاح رسمی «راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار» گفت: یکی از اقدامات برای بهبود شاخص کسب و کار، راه‌اندازی پنجره واحد ثبت شرکت است و خوشحالم که این موضوع با همت اتاق‌های بازرگانی و سایر دستگاه‌های دخیل راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: قدم دوم طبیعتا دادگاه‌های تجاری است که اتاق متعهد است که یک مکان مناسب را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد و امیدواریم ظرف هفته جاری اتاق مکان لازم را معرف کند و قوه قضائیه هم این آمادگی را دارد که به صورت منسجم برای حل اختلافات تجاری در حداقل زمان ممکن این کار را انجام دهد.

رئیس گروه بررسی‌های اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری افزود: طبیعی است در تجارت اختلاف به وجود آید و ممکن است افراد متقلب وارد شوند لذا رسیدگی سریع و منسجم و به دور از هر نوع حب و بغض می‌تواند رسیدگی را سرعت دهد و افراد ناباب را دور کرد.

وی اظهار داشت: نباید در تجارت آدم‌های آلوده باشند، اما اینکه ثبت شرکت‌ها که نام‌گذاری است را بخواهیم از اول شروع کنیم با یک نظارت پیشینی، این حتما کار درستی نیست، این کار مانند اسم‌گذاری برای کودکان است اما ممکن است یکی قاتل شود و یکی بهترین خدمتگزار شود و ما در اسم‌گذاری نمی‌گوییم ما اسم نمی‌گذاریم و نمی‌دانیم آن کودک در آینده چه خواهد شد، طبیعتا همه سیستم‌ها باید کار خود را انجام بدهند.

آقا محمدی اظهار داشت: بنظر اتاق هم باید یک مقدار از حالت افعالی خارج شود و حالت فعال به خود بگیرد و درجه‌بندی افراد مورد وثوق که به تعهد خود پایبند هستند را انجام دهد و لذا نباید به همه یک نوع کارت و یک اجازه داد و هر کس آسیبی می‌رساند باید آسیب ببیند، لذا اتاق یک مجموع با شرکت حقوقدانان جلسات برگزار کند و بحث حقوق ترمیمی را دنبا کند زیرا در تجارت حقوق ترمیمی پاسخگو نیست.

وی افزود: کسی که ضرر می‌زند باید بیشتری از ضرری که وارد کرده متضرر شود و نه اینکه فوت کند و ما ضررهای آن را داشته باشیم و چنین چیزی مطلوب نیست لذا بحث حقوق ترمیمی در قسمت حقوق اتاق به عنوان یک موضوع جدید در دستور کار قرار گیرد و بحث حقوق ترمیمی در مجلس نو به تصویب برسد.

آقا محمدی با اشاره به سهام عدالت گفت: از شب گذشته تاکنون 3.5 میلیون نفر به سایت مراجعه کرده و سهام خود را دیده‌اند و مالکیت خود را احراز کرده‌اند و عضو 36 شرکت بزرگ ایران شده‌اند و من به همه این 50 میلیون نفر خوشامد می‌گوییم که به جمع سرمایه‌گذاران ایران خوش آمدید و ایران را بزرگ کردید و شخصیت ایرانی خود را که سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری است بر عهده گرفتید لذا در چنین فضایی اتاق خیلی بزرگتر شد و نماینده جمعیت کثیری شد و ضریب نفوذ سهم هم به 70 درصد رسیده و این یک قدم بسیار عالی است و امیدواریم امسال رتبه کسب و کار به زیر 70 برسد و انشاء الله خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی آقامحمدی سهام عدالت حقوق ترمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!

بازار سهام روز دوشنبه شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌هایی بود که مالک باشگاه پرسپولیس شدند.

به گزارش اکوایران، بورس تهران بعد از ظهر روز شنبه با اعلام خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه بود. شش بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس تهران را مالک شدند؛ روز یکشنبه با روند‌های معاملاتی متفاوتی همراه بودند، اما با نهایی شدن معامله سهام این باشگاه در روز دوشنبه، شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌های خریدار پرسپولیس بودیم.

بانک شهر که با تملک ۳۰ درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش ۳۲ صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.

سهام دو بانک ملت و تجارت که هر کدام ۲۰ درصد از مالکیت پرسپولیس را به دست آوردند؛ با وجود افزایش مالکیت حقیقی، شاهد کاهش قیمت بودند. دو بانک صادرات و اقتصاد نوین نیز که هرکدام ۵ درصد از سهام پرسپولیس را خریداری کردند نیز، با کاهش قیمت و خروج جریان پول حقیقی مواجه بودند و بانک رفاه نیز با توقف نماد خود در بازار پایه زرد فرابورس مواجه است.

نکته قابل توجه دیگر در روند قیمتی سهام این پنج بانک، افزایش قیمت یک دست آن‌ها در روز یکشنبه بوده که با نهایی شدن معامله سهام پرسپولیس معکوس شد.

دیروز به گفته معاون واگذاری سهام و دارایی‌های خصوصی‌سازی، برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳ هزار و ۵۸۰ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهام‌ها معامله شد.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند