Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:04:17 GMT

درخواست پیروانی برای اصلاح پروتکل‌های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۶۱۱

درخواست پیروانی برای اصلاح پروتکل‌های بهداشتی

افشین پیروانی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، با اشاره به پروتکل‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: اجرای دو بند پروتکل‌های وزارت بهداشت کار را سخت کرده است. به ما گفته‌اند فقط ۵ جلسه در هفته می‌توانید تمرین کنید. ما می‌خواهیم صبح و بعد از ظهر تمرین کنیم. پس اینگونه فقط دو روز در هفته اجازه تمرین داریم.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که کار را سخت کرده این است که اجازه بازی تدارکاتی را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس ما چگونه بدون برگزاری بازی تدارکاتی به استقبال مسابقات لیگ برویم؟ بنابر این خواهشمندم اگر امکان دارد این موارد دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افشین پیروانی تیم فوتبال پرسپولیس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند
  • اجرای برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد سخت است