Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:35:52 GMT

کشف ۷۶۲ عدد بلبرینگ قاچاق در دیواندره

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۷۱۴

کشف ۷۶۲ عدد بلبرینگ قاچاق در دیواندره

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ رسول برزویی جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی دیواندره هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت تندر ۹۰ مشکوک و با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از خودرو موصوف ۷۶۲ عدد بلبرینگ قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ برزویی تصریح کرد: در این رابطه، خودرو توقیف و کالای مکشوفه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر