Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:14:57 GMT

بایرن 5 - 0 دوسلدورف؛ تخت گاز در مسیر هشتمین قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۷۷۷

بایرن 5 - 0 دوسلدورف؛ تخت گاز در مسیر هشتمین قهرمانی

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان با پنج گل دوسلدورف را در هم کوبید.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر و با از سرگیری مسابقات یک به یک در حال مغلوب کردن رقباست، امشب نیز نمایشی فوق العاده مقابل دوسلدورف ارائه داد و با پنج گل حریف نگون بخت را بدرقه کرد.

 

بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم بعد از یکی دو حمله نصفه و نیمه در دقیقه 14 به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی ارسال مولر و ضربه پاوارد، توپ در دهانه دروازه به یورگنسن برخورد کرد و بازیکن دوسلدورف به اشتباه دروازه خودی را گشود.

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال رابرت لواندوفسکی از سمت راست، توماس مولر با یک ضربه والی تماشایی دروازه دوسلدورف را تهدید کرد، اما کاستنمیر به زیبایی توپ را دفع کرد.

 

اما در دقیقه 29 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال جاشوا کیمیچ از روی نقطه کرنر، این بار پاوارد با یک ضربه سر محکم و چکشی موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

 

 

در ادامه و در شرایطی که به نظر می رسید نیمه نخست رو به پایان است بایرن باز هم به گل رسید. روی همکاری زیبایی گناربری و توماس مولر، لواندوفسکی در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و به راحتی دروازه را باز کرد تا نیمه نخست با برتری 0-3 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

 

اما بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم دست یافت. ارسال سرژ گناربری از سمت راست در دهانه دروازه به لواندوفسکی رسید و او به زیبایی و با یک ضربه پشت پا گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 52 بایرن به گل پنجم هم دست یافت. آلفونسه دیویس با یک حرکت انفرادی وارد محوطه شد و با ضربه ای زمینی و دقیق زننده گل پنجم تیمش لقب گرفت.

 

در دقیقه 63 توماس مولر می توانست روز خوب خود را با گلزنی تکمیل کند، اما ضربه این ستاره آلمانی راهی به دروازه نیافت.  در دقیقه 66 گیلسمن می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما ضربه زمینی او با واکنش تماشایی مانوئل نویر همراه شد.

 

دقایقی بعد رابرت لواندوفسکی در شلوغی داخل محوطه تا آستانه ثبت هت تریک نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی او با مهار تماشایی دروازه بان دوسلدورف همراه شد. در ادامه بایرن تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل های بعدی داشت و یکی دو موقعیت نیز خلق کرد، اما در نهایت توپی از خط دروازه ها رد نشد و بایرن با همان پنج گل موفق به غلبه بر دوسلدورف شد.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت

بایرن مونیخ با پیروزی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

 تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب در چارچوب بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

شاگردان توماس توخل و شاگردان میکل آرتتا در حالی امشب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با هم روبرو شدند که در بازی رفت به تساوی ۲- ۲ رسیده بودند تا تکلیف تیم صعود کننده به مونیخ کشیده شود.

نیمه اول با وجود تلاش‌هایی که دو تیم انجام دادند با توجه به حساسیت حاکم بر مسابقه، نتیجه‌ای نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، آن هم در نیمه‌ای که هم بایرن و هم آرسنال موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما مانوئل نویر و داوید رایا دروازه‌بانان دو تیم با واکنش‌های دیدنی مانع به ثمر رسیدن گل شدند.

در نیمه دوم اما این بایرن مونیخ بود که شروع بهتری داشت و با در دست داشتن میانه زمین، به دنبال گل برتری و صعود به مرحله بعد در خانه بود. در همان دقیقه اول این مسابقه، ارسال کیمیچ با ضربه سر گورتسکا به تیرک دروازه آرسنال برخورد کرد تا مونیخی‌ها شروع طوفانی در نیمه دوم داشته باشند.

سرانجام در دقیقه ۶۲ قفل دروازه‌ها باز شد و جاشو کیمیچ روی سانتر رافائل گریرو با یک ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد و بایرن یک بر صفر جلو افتاد.

در ادامه آرسنال برای جبران گل خورده و زنده کردن امیدهایش برای صعود به نیمه‌نهایی، روز دروازه بایرن حملات پرفشاری را انجام داد اما این حملات نتیجه‌ای نداشت.

در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی ۲-۲ دو تیم در بازی رفت، در مجموع با پیروزی ۳ بر ۲ راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد تا مونیخی‌ها به دنبال این باشند که ناکامی در کسب قهرمانی در بوندسلیگا را در یو سی ال جبران کنند.

دیگر خبرها

  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت