Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:01:01 GMT

بشار رسن زمینی به تهران می‌آید!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۷۹۷

به گزارش خبرآنلاین، بشار رسن ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته خود را به ایران برساند و حالا با مشکل بسته بودن خطوط هوایی مواجه است. او که در آخرین بازی سال ۹۸ سرخ‌ها درخشش قابل توجهی داشت، حالا تصمیمی جدید گرفته و می‌خواهد زمینی به تهران بیاید.

مدیربرنامه وی نیز با سرپرست سرخ‌ها مذاکراتی برای دریافت حقوق بشار داشت و باتوجه به دست باز باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر، مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید سرانجام ستاره عراقی چه زمانی به تهران می‌آید و آیا فصل آینده هم در جمع سرخپوشان خواهد بود یا نه.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد